Hej då mugglis!
Forum > Off Topic > Hej då mugglis!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Hej då mugglis, snart iaf.
Okej, jag tänker ta en paus här från mugglis. Hur länge vet jag inte, hur länge jag klarar det är också ganska oklart. Dock är det nog några månader, eller längre. Jag börjar ta pausen om några dagar, så jag hinner förbereda mig. I alla fall, tack för den underbara tiden jag har fått från er mugglisar. Ni har fått mig att le och skratta i dem mörkaste stunder och jag älskar er ALLA. Jag tar den här pausen så att jag har tid med mer skolan, osv. Eftersom jag blir mer och mer beroende av mugglis ju mer jag är här inne. Jag ska läsa en bok på 500 sidor till imorgon, och jag har inte börjat. Jag kommer kanske vara inne lite, någon gång. Men inte alls lika mycket som innan. Detta har som sagt inget med er att göra, alls! Utan jag behöver bara mer tid med dem andra sakerna jag håller på dem, som pianot, fotbollen, läxorna. Jag har fått underbara vänner här på mugglis, och det känns lite som om jag lämnar min familj, för ungefär en hel månad. I love you all, no matter what!
Tumblr.
25 sep, 2011 14:36 |
|
Borttagen
|
Naww kommer sakna dig! </3
25 sep, 2011 14:37 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Naww kommer sakna dig! </3 Kommer sakna dig också! Du är en stor del av forumen!
Tumblr.
25 sep, 2011 14:38 |
|
Katla
Elev |
I miss you already, lovley Luna ♥
♏︎ 25 sep, 2011 14:39 |
|
Elin@
Elev |
Men. Men. MEEEEN. D:
Då får vi försöka träffas oftare på riktigt!!! c: ♥ 25 sep, 2011 14:39 |
|
adliitam
Elev |
25 sep, 2011 14:39 |
|
kinshaw
Elev |
25 sep, 2011 14:39 |
|
Elley
Elev |
25 sep, 2011 14:40 |
|
Knizzlare
Elev |
25 sep, 2011 14:41 |
|
Luna 1
Elev |
25 sep, 2011 14:42 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen