Gävle's quidditch är utdöd :(
Forum > Off Topic > Gävle's quidditch är utdöd :(
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Det var inte längesedan jag och ett flertal kompisar (+ kompisars kompisar) som spelade Quidditch ofta i Gävle. Vi var väldigt många, men nu är allt bara utdött. Jag har försökt att ta reda på vad alla hette, men det är omöjligt, och de flesta har flyttat ifrån Gävle
Jätte tråkigt eftersom det var så himla skoj när vi spelade Quidditch tillsammans. Så jag bara undrar lite, om du där känner igen dig i beskrivningen, KANSKE var du med? Snälla låt mig veta, skulle vara roligt om man hittade någon som man själv hade glömt! 25 sep, 2011 10:52 |
|
Li
Biträdande rektor |
Tyvärr inte
without something there is no nothing 25 sep, 2011 14:22 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen