Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vad ska du göra på Halloween?

Forum > Off Topic > Vad ska du göra på Halloween?

1 2
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Ska du gå bus eller godis kanske?
Själv ska jag köpa röda linser och skrämma skiten ur mina grannar ;D

24 sep, 2011 15:32

Ida S
Lärare

Avatar


Jag och US på ridklubben ska anordna spökpromenad för barnen, så jag ska nog också skrämmas en del =D

"we live together, and harry does all the cooking."

24 sep, 2011 15:34

kinshaw
Elev

Avatar


när är halloween? jag har ingen koll

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lri5e6WZ9f1qctkby.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_lrhbdiRMjg1qard45o1_500.gif

24 sep, 2011 15:35

Borttagen

Avatar


Awesome!

Jag måste lära mig sminka mig också.. kan verkligen inte det. Och jag är liksom riktigt gammal, höhö..

24 sep, 2011 15:36

accioron
Elev

Avatar


Jag ska umgås med childhoodlight, Elderwand, expelliarmus och trevor!

24 sep, 2011 15:36

Borttagen

Avatar


Jag ska hoppas att vår 90 meter långa backe upp mellan två berg, 2,5 km från närmsta busshållplats, gör att ungarna håller sig borta.

Annars kommer det väll vara tämligen ensamt, som vanligt. ^^

24 sep, 2011 15:37

Knizzlare
Elev

Avatar


Skrivet av kinshaw:
när är halloween? jag har ingen koll


31a Oktober har jag för mig x)

Venne än, kanske gå "bus eller godis" med mina vänner eller ha mitt födelsedagskalas (det låter så fjantigt, men aa XD) då

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F82486a7d24290c82d9ac5db56737c905%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F8d16457e566f9d2b88a0c731044fcff9%2Ftumblr_mijpvdQWu81qmls91o6_250.gif

24 sep, 2011 15:38

superman
Elev

Avatar


Släpa med mig någon kompis på bus eller godis-runda!!! I may be 14, men man tackar inte nej till gratis godis, skrämma småbarn och buuusaaaa

24 sep, 2011 15:41

Detta inlägg ändrades senast 2011-09-24 kl. 15:44
Antal ändringar: 1

Borttagen

Avatar


Jag tror att jag ska klä ut mig till Hogwartselev tillsammans med Jac, Dracos Tvillingsyster, Citronisglassen, GinnyOlivia och Dobby, a free elf och fråga:
"Avada Kedavra eller godis? Helst inte Bertie Bott's bönor..."

24 sep, 2011 15:42

Borttagen

Avatar


Jag minns när jag och mina två bästa vänner gick bus eller godis på Halloween. Det kommer vi nog göra i år igen förresten.. Vi hade i alla fall en stor tvättkorg att lägga godiset i. Det var många som frågade varför vi hade en så stor korg och jag svarade:
-För att jag förväntar mig att hela ska bli full.

xD

24 sep, 2011 15:43

1 2

Forum > Off Topic > Vad ska du göra på Halloween?

Du får inte svara på den här tråden.