Skolfoto!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Blaire
Elev |
Okej , har sökt på ordet :skolfoto och så dök ingen forum upp.
Så jag antar det finns ingen tråd om det. Men tillbaka till ämnet. Jag antar dem flesta har haft det så jag vill ha en liten snackis om det. Hur gick era skolfoto? Är ni nöjda med det eller skriker av frustration för bilden blev dålig?. När det gäller mig är jag så j'vla missnöjd. Här försöker man hela den j'vla dan att träna upp ett äkta leende och det slutar med man ser ut som man håller på att somna ( överdriver inte). När jag vissa mina föräldrar min skolfoton i datorn ( i min skola fick vi en kod och kundnummber för att se bilderna när dem ''lanserar '' ut det). Så hållde mina föräldrar att garva igel sig. Usch :c Här försöker man göra sig fin och det slutar med ett stort katastrof..... Däremot så är jag nöjd med gruppbilden men önskar jag kunde någon gång åtminstone få en fin porträttbild. Aja , i 9:an ska jag försöka få en helt okej bild. Annars blir jag verkligen piss of.....
Heter Rainholly9 i pottermore
24 sep, 2011 10:58 |
|
baramin
Elev |
På gruppbilden såg jag okej ut, enskilda var personvärsta, haha. Förra året blev de båda rätt bra, men ah. Jag blir nästan aldrig bra på kort. Hur som helst, jag överlever. Finns värre saker än dåliga kort. Nästa år blir det spexfoto, blir skönt att få leka av sig efter ca nio års "ÅHNEJ, VAD SKA JAG HA PÅ MIG? VAD SKA JAG HA FÖR MIN?!" Yes, oroade mig redan på dagis. Hemskt, egentligen.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 24 sep, 2011 11:03 |
|
expelliarmus
Elev |
Tog skolfotot igår. Fick se det på datorn samtidigt som hon tog det (det enskilda alltså)! I guess it was okay!
24 sep, 2011 11:04 |
|
Ida S
Lärare |
Vi tog skolfoton i förrgår så jag har ju så klart inte sett hur jag blev än, men jag fick sitta på gruppbilden (som ALLTID, blir så trött -_-) vilket jag inte ville.
Enskilda var fruktansvärt, för hela klassen stod och kollade på när de togs x( Fick knappt fram ett leende. "we live together, and harry does all the cooking." 24 sep, 2011 11:06 |
|
mellanrum
Elev |
24 sep, 2011 11:12 |
|
Blaire
Elev |
Jag önskar man fick se sina bilder när man har tagit dem och se om det blev bra.
Sen om det blev dålig så kan man ta om det :p Jag fick stå i en shit award position. - Lägg händer bakom ryggen - Lägg huvudet på sne! - Sikta knäna hittot! Sen stör mig på att när fotografen säger det är bra men det blev shit dålig. Kan du bara säga sanningen för fan?:c
Heter Rainholly9 i pottermore
24 sep, 2011 11:14 |
|
Dracos Tvillingsyster
Elev |
Hos oss fick dem långa sitta och dem korta stå som omväxling, men antar att jag är ganska nöjd med mitt, hade dödsreliksmärket på handen som jag höll upp.
24 sep, 2011 11:14 |
|
Elley
Elev |
Tog skolfoto i Måndags, har inte sett det än men tror inte att det blev bra x'
http://nouw.com/ellenfelixson/
24 sep, 2011 11:16 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag hade vit skjorta, svart kofta och Gryffindorslips
![]()
24 sep, 2011 11:17 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Blaire: Jag önskar man fick se sina bilder när man har tagit dem och se om det blev bra. Sen om det blev dålig så kan man ta om det :p Jag fick stå i en shit award position. - Lägg händer bakom ryggen - Lägg huvudet på sne! - Sikta knäna hittot! Sen stör mig på att när fotografen säger det är bra men det blev shit dålig. Kan du bara säga sanningen för fan?:c Vi får se & "godkänna" :-)
24 sep, 2011 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen