Grattis Bonnie Gruesen (Aka Hermione i AVPM/S)!
Forum > Off Topic > Grattis Bonnie Gruesen (Aka Hermione i AVPM/S)!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MonsterCookie
Elev |
Om jag har fattat saken rätt, så fyller hon år idag! Så grattisgrattis till denna underbart störtsköna, komiska och söta människa! :'D ♥
wolfstar deserved better. 23 sep, 2011 17:01 |
|
GinnyOlivia
Elev |
23 sep, 2011 17:05 |
|
Borttagen
|
Åh, det visste jag inte! Grattis! ♥
23 sep, 2011 17:13 |
|
Luna 1
Elev |
23 sep, 2011 17:17 |
|
Ida S
Lärare |
Grattis till henne =D
"we live together, and harry does all the cooking." 23 sep, 2011 19:56 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen