Dagens lyx..
Forum > Off Topic > Dagens lyx..
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Luna 1
Elev |
Ja ähr skriver ni om vad som är/var dagens lyx!
Well, studiedag och vår städpersonal städer för oss! (Gud, jag låter som ett överklassbarn..)
Tumblr.
23 sep, 2011 09:59 |
|
Moldemort
Elev |
STUDIEDAG!!!
And this one time, i wanted to take lilys... boobies and... put them on my face, and go BRLBRLBRLBRLBRL! - Snape, a very potter sequel 23 sep, 2011 10:00 |
|
Cyachi
Elev |
Får åka BIL hem från skolan och slipper kollektivtrafiken. ♥
23 sep, 2011 10:03 |
|
Borttagen
|
Usch, jag hatar när vi har städhjälp hemma! Why? Jo för att vi själva måste städa hela huset innan hon kommer, så att det ska bli lättare för henne att städa! -.-" 23 sep, 2011 10:04 |
|
Luna 1
Elev |
Skrivet av Borttagen: Usch, jag hatar när vi har städhjälp hemma! Why? Jo för att vi själva måste städa hela huset innan hon kommer, så att det ska bli lättare för henne att städa! -.-" I know you, sister! Men mitt run är lätt städat, det är stort med mycket grejer, men jag brukar inte ta fram något.. HEJA DATOR!
Tumblr.
23 sep, 2011 10:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Luna 1: Skrivet av Borttagen: Usch, jag hatar när vi har städhjälp hemma! Why? Jo för att vi själva måste städa hela huset innan hon kommer, så att det ska bli lättare för henne att städa! -.-" I know you, sister! Men mitt run är lätt städat, det är stort med mycket grejer, men jag brukar inte ta fram något.. HEJA DATOR! Höhö, okej. :> 23 sep, 2011 10:11 |
|
cannedcorn
Elev |
23 sep, 2011 10:15 |
|
ninja
Elev |
Kanelbullar till frukost
23 sep, 2011 10:45 |
|
Danzi
Elev |
23 sep, 2011 11:06 |
|
Borttagen
|
^Meh! Lyllos!
23 sep, 2011 11:11 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen