Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
Forum > Harry Potter > Varför tycker man om Bellatrix Lestrange
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Toonks
Elev |
Nu tycker jag faktist att Bella är häftig när man tänker på det!
23 sep, 2011 07:30
Detta inlägg ändrades senast 2011-10-15 kl. 18:35
|
|
L0VEGOOD
Elev |
lol, jag gillar faktiskt henne. Jag borde inte göra det men det kan inte hjälpas. o.o
"Whether you come back by the page, or by the big screen, Hogwarts will always be there to welcome you home." - J.K Rowling. 23 sep, 2011 07:54 |
|
Dante
Lärare |
Hur kan man inte tycka om henne? Galen, underhållande, rolig, skicklig och smart på samma gång. Fin blandning!
23 sep, 2011 08:12 |
|
expelliarmus
Elev |
23 sep, 2011 09:05 |
|
Dante
Lärare |
expelliarmus: Oh, hur kunde jag glömma det? Det ska självklart tilläggas att hon är! ;D
23 sep, 2011 09:12 |
|
expelliarmus
Elev |
23 sep, 2011 09:15 |
|
Smile
Elev |
Först gillade jag henne men hon är ju skit cool och awesome!
Och ja snygg
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
23 sep, 2011 09:22 |
|
Borttagen
|
Man gillar henne för att hon är en bra karaktär, som är uppbyggd på ett underhållande och intressant sätt.
23 sep, 2011 09:29 |
|
Borttagen
|
Bella är supercool!!
23 sep, 2011 09:29 |
|
Margaret
Elev |
Because she's a crazy ass bitch.
Haha, nej men hon är cool, och en bra sammansatt karaktär skulle jag vilja säga. Dock har jag aldrig förlåtit henne för att hon dödat Sirius och Dobby... ![]()
23 sep, 2011 10:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen