Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

rollspel!

Forum > Off Topic > rollspel!

Användare Inlägg
baagaan
Elev

Avatar


någon här som rollspelar?
söker då erfarna rollspelare som rollar via mail, msn eller forum.

22 sep, 2011 17:13

Borttagen

Avatar


Jag rollar . Har gjort det ganska länge nu, men mest på djur.nu.

22 sep, 2011 20:09

Borttagen

Avatar


Baagaan? Tixx här

25 sep, 2011 20:35

Forum > Off Topic > rollspel!

Du får inte svara på den här tråden.