Imorgon blir det GÖTEBORG :D
Forum > Off Topic > Imorgon blir det GÖTEBORG :D
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Nu ska jag snart börja packa för imorgon åker jag och Erfa till Göteborg ♥ Sååå härligt och jag längtar och jag hoppas att det ska bli såå mysigt
Imorgon har vi nästan en hel dag i Götet att bara chilla och mysa, på lördag blir det Liseberg och sen åker vi på söndag morgon igen. without something there is no nothing 22 sep, 2011 17:06
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-22 kl. 17:27
|
|
Dante
Lärare |
*avundsjuk som bara den*
Haha, men det låter ju hur roligt och härligt som helst! Åh, vill också till Liseberg! Var så länge sen sist, haha. 22 sep, 2011 17:12 |
|
Enchanted
Elev |
Vad kul!!
22 sep, 2011 17:12 |
|
Ginnyy
Elev |
22 sep, 2011 17:25 |
|
Li
Biträdande rektor |
without something there is no nothing 22 sep, 2011 17:39 |
|
Borttagen
|
Jag vill också dit. Jag har aldrig varit i Göteborg. Kan ni ta med mig. Snälla.
22 sep, 2011 17:42 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Åh vad mys! ♥ Jag har varit där en gång, på bokmässan, men då såg jag inte så mycket av staden
![]()
22 sep, 2011 18:41 |
|
Amandan
Elev |
22 sep, 2011 19:02 |
|
cannedcorn
Elev |
23 sep, 2011 10:18 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen