Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

DUH!

Forum > Off Topic > DUH!

Användare Inlägg
almis
Elev

Avatar


Om du inte tittar... AVADA KEDAVRA!!

http://se.gosupermodel.com/tscinv/gEL6d0p41030inrt

SNÄLLA.
Bli medlem, och tjäna en gp eller två.
Jag ber dig, jag kan typ... bli medlem och göra ngt för dig på en annan sida?

Jag ber dig.
Man kan vinna ett ÅRS medlemsskap, vilket skulle kosta flera hundra irl pengar OwO

Only one can live forever... AND THAT'S ME!

22 sep, 2011 16:30

Borttagen

Avatar


eh... Vad är det man ska göra?

22 sep, 2011 16:31

GinnyOlivia
Elev

Avatar


Skrivet av almis:
Om du inte tittar... AVADA KEDAVRA!!

http://se.gosupermodel.com/tscinv/gEL6d0p41030inrt

SNÄLLA.
Bli medlem, och tjäna en gp eller två.
Jag ber dig, jag kan typ... bli medlem och göra ngt för dig på en annan sida?

Jag ber dig.
Man kan vinna ett ÅRS medlemsskap, vilket skulle kosta flera hundra irl pengar OwO
Detta passar i dator-forumet, eller skriv det i någon GSP-tråd.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o6_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_mc937kqJ9u1r350t5o4_250.gif

22 sep, 2011 16:32

Elley
Elev

Avatar


Snälla, förklara först att du tjänar på att de blir medlemmar. Det är inte schyst att inte ge dem en valmöjlighet! Här är i alla fall länken till den vanliga sidan, om ni inte vill att någon annan ska tjäna på ert medlemskap.

http://se.gosupermodel.com/

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

22 sep, 2011 16:37

Forum > Off Topic > DUH!

Du får inte svara på den här tråden.