DUH!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
almis
Elev |
Om du inte tittar... AVADA KEDAVRA!!
http://se.gosupermodel.com/tscinv/gEL6d0p41030inrt SNÄLLA. Bli medlem, och tjäna en gp eller två. Jag ber dig, jag kan typ... bli medlem och göra ngt för dig på en annan sida? Jag ber dig. Man kan vinna ett ÅRS medlemsskap, vilket skulle kosta flera hundra irl pengar OwO Only one can live forever... AND THAT'S ME! 22 sep, 2011 16:30 |
|
Borttagen
|
eh... Vad är det man ska göra?
22 sep, 2011 16:31 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Skrivet av almis: Detta passar i dator-forumet, eller skriv det i någon GSP-tråd.Om du inte tittar... AVADA KEDAVRA!! http://se.gosupermodel.com/tscinv/gEL6d0p41030inrt SNÄLLA. Bli medlem, och tjäna en gp eller två. Jag ber dig, jag kan typ... bli medlem och göra ngt för dig på en annan sida? Jag ber dig. Man kan vinna ett ÅRS medlemsskap, vilket skulle kosta flera hundra irl pengar OwO ![]()
22 sep, 2011 16:32 |
|
Elley
Elev |
Snälla, förklara först att du tjänar på att de blir medlemmar. Det är inte schyst att inte ge dem en valmöjlighet! Här är i alla fall länken till den vanliga sidan, om ni inte vill att någon annan ska tjäna på ert medlemskap.
http://se.gosupermodel.com/
http://nouw.com/ellenfelixson/
22 sep, 2011 16:37 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen