Sexualiteter
Forum > Off Topic > Sexualiteter
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Anapneo
Elev |
I den här tråden kan ni skriva vad ni tycker om olika sexualiteter, gott som ont (jag är nyfiken)
Jag kan börja. Jag tycker inte något speciellt.. Jag tycker, att man inte är någon annan på grund av sin sexualitet. Jag kan dock känna mig lite obekväm om jag träffar en transexuell person, mest för att jag inte vet hur jag ska bete mig. Jag vet inte... jag tycker inte att det är "dåligt" att vara transexuell, för mig är det lika vanligt som att vara hetro. Själv är jag bisexuell (det finns dock många som inte vet om det). Nu vill jag se era åsikter!
21 sep, 2011 23:50 |
|
Borttagen
|
Jag är heterosexuell och har aldrig haft funderingar kring min sexualitet. Men jag ser absolut inte problemet med andras sexualitet och jag struntar fullständigt i om man är homo, bi, transa eller allt vad man nu kan vara. Ja. That's it, haha.
22 sep, 2011 07:00 |
|
Anapneo
Elev |
22 sep, 2011 14:36 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Jag tycker inte, och har aldrig tyckt att någon sexualitet är konstig. Jag tycker att det borde vara en självklarhet att homosexuella får gifta sig, adoptera osv. i hela världen. Homofobi är helsjukt.
Låt alla vara den de är! ♥ ![]()
22 sep, 2011 14:47 |
|
Anapneo
Elev |
Har en kompis som är en riktig homofob, jag klarar inte av att prata med honom när det gäller sådant här, jag blir bara så förbannad.
22 sep, 2011 14:48 |
|
baramin
Elev |
Har inte en aning om vad jag har för sexualitet. Har aldrig varit kär, på sin höjd intresserad. Dock har alla "intressen"(haha, vad hemsk jag låter.) varit pojkar, men tja, jag vet inte.
Jag tycker att alla människor har rätt att vara som de är, och har inte något som helst problem med någon läggning, vad jag vet. she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 22 sep, 2011 14:55
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-22 kl. 14:56
|
|
Borttagen
|
Är Hetero, har aldrig haft några funderingar kring min sexualitet - jag tog det som det kom. Är inte emot någon form av sexualitet, låt alla vara som de är liksom.
Yeah, har inte så mycket mer att säga om det ämnet faktiskt. 22 sep, 2011 14:56 |
|
Amandan
Elev |
Alltså, jag kan inte säga att jag någonsin varit kär, men jag vet att jag är heterosexuell. Jag vet ju ändå vad jag blir attraherad av.
Givetvis borde alla ha samma rättigheter, bi, hetero, homo, transsexuell. Min tumblr!
22 sep, 2011 15:08 |
|
Borttagen
|
Bisexuell oh yeah c:
22 sep, 2011 16:08 |
|
Dante
Lärare |
För att vara väldigt kortfattad kan jag säga att jag är heterosexuell, och att jag inte är emot någon annan form av sexualitet.
22 sep, 2011 16:17 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen