Bloggnamn!!!
Forum > Off Topic > Bloggnamn!!!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Weasley<3
Elev |
Någon som snabbt skulle kunna ge mig lite inspiration till ett bloggnamn?! Jag funderar på nåt bra citat från HP.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 21 sep, 2011 19:51 |
|
Borttagen
|
Ta något roligt, minnesvärt och nåt som speglar dig! Mitt bloggnamn är nerdherder - älskar det!
21 sep, 2011 19:52 |
|
Weasley<3
Elev |
Mmm. Jag gillar citatet "Don´t worry. Youre just as sane as I am." Luna Lovgood men det är så långt. Det andra jag gillar "Det är klart att det händer inne i huvudet på dig, Harry, men varför i all världen skulle det betyda att det inte är verkligt?" Albus Dumbledore men det är ännu längre.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 21 sep, 2011 19:55 |
|
Borttagen
|
Ta kanske nargles eller något sånt småord,då det blir GRYMT långt med en hel textbit
21 sep, 2011 19:56 |
|
Borttagen
|
Eftersom du verkar gilla Luna;
Ibelieveinnargles typ ^^ 21 sep, 2011 20:28 |
|
Weasley<3
Elev |
Det var ett bra förslag men det blev hufflepuffgirl. Ganka trist och opersonligt namn men, men.
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 26 sep, 2011 17:53 |
|
Borttagen
|
Behöver inte alls vara opersonligt!
26 sep, 2011 18:05 |
|
Weasley<3
Elev |
Det är sant!
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 26 sep, 2011 18:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen