Vad tittar du på teven just nu?
Forum > Off Topic > Vad tittar du på teven just nu?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Smile
Elev |
Ja rubriken säger ju allt eller hur
Så vad tittar ni på?? Jag tittar på Idol audition 2011 på kanal 4
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
19 sep, 2011 20:02 |
|
Borttagen
|
Alldeles nyss halv åtta hos mig.
19 sep, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
Håll koll på Antonio åt mig will you?
jag funderar på om jag skall lyfta fysikboken som ligger framför mig en gång för alla och börja plugga lite. Datorskärmen är annars tittaralternativet. 19 sep, 2011 20:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Smile: Ja rubriken säger ju allt eller hur Så vad tittar ni på?? Jag tittar på Idol audition 2011 på kanal 4 Jag med. 19 sep, 2011 20:10 |
|
adliitam
Elev |
19 sep, 2011 20:10 |
|
Fuss
Elev |
tittade på simpsons - kollar nu på idol istället n.n
18/03-2011 var den bästa dagen i mitt liv ♥
[b]23/03-2
19 sep, 2011 20:11 |
|
Smile
Elev |
Det verkar vara många som tittar på Idol
Draco Malfoy+Julia Malfoy=Om några år gifta och har två barn! Rose och Justin :)<3
Glöm inte att läsa och kommentera min ff Jamie Mallow´s första år på Hogwarts [SV]
19 sep, 2011 20:12 |
|
IamAK
Elev |
idol
19 sep, 2011 20:15 |
|
J00KERN
Elev |
19 sep, 2011 20:43 |
|
sweetfia
Elev |
simpson
19 sep, 2011 20:44 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen