Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Det är så att...

Forum > Harry Potter > Det är så att...

1 2 3
Användare Inlägg
Hippogriffen
Elev

Avatar


...varje gång jag säger HP i t.ex. skolan så fattar ingen vad jag menar. Kommer på mig själv med att ingen nördar det som jag

WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV]

17 sep, 2011 17:49

Fang
Elev

Avatar


Vad är syftet med den här tråden?

17 sep, 2011 17:52

childhoodlight
Elev

Avatar


^ Men det behöver väl inte ha något speciellt syfte för att finnas? Så länge tråden inte bryter mot reglerna så finner jag inte någon problem med varför Hippogriffen inte får ha den här tråden. : )

Hippogriffen Vad roligt! Haha så är det dock inte för mig, många av mina närmsta vänner tycker om HP så jag har många att nörda med.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F1bf78e6b3d2d7300daeeb5216ee65cb0%2Ftumblr_mg61lr0KgA1rcru73o1_500.gif

17 sep, 2011 17:54

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av childhoodlight:
^ Men det behöver väl inte ha något speciellt syfte för att finnas? Så länge tråden inte bryter mot reglerna så finner jag inte någon problem med varför Hippogriffen inte får ha den här tråden. : )

Hippogriffen Vad roligt! Haha så är det dock inte för mig, många av mina närmsta vänner tycker om HP så jag har många att nörda med.
Okej.

När en film vi kollade på i skolan sa "HArry Potter ugglorna" så kollade några i klassen mot mig. Och det är samma sak ibland när jag säger HP.

17 sep, 2011 17:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Hippogriffen:
...varje gång jag säger HP i t.ex. skolan så fattar ingen vad jag menar. Kommer på mig själv med att ingen nördar det som jag


Fattar precis vad du menar,alla i min klass är inte ett dugg intresserade av Harry Potter (förutom min bästis som har läst böckerna en gång,men inte är ett så inbitet fans).
Varje gång man pratar om HP så säger alla att man är jättetöntig och så och så börjar dem prata om sina tönt-spel.
Det är så irriterande.
Flera av dem vet inte ens vad Harry Potter är!

18 sep, 2011 16:04

Emmsaan
Elev

Avatar


Fattar vad ni menar Har ingen alls att "nörda" med Så det är tur att Mugglis finns

Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably.

18 sep, 2011 16:21

Borttagen

Avatar


Jag förstår exakt. Jag är den enda i klassen som ens gillar hp.

18 sep, 2011 16:31

Borttagen

Avatar


Alltså seriöst, tycker synd om er som inte har en Harry Potter-älskande klass!
I min förra klass pratade vi om Harry Potter hela NO-lektionen om Deathly Hallows part two efter premiären, det var awesome. Speciellt när läraren skojade till det och typ skämtade om att ett par metallpinnar som vi studerade var trollstavar, och så typ diskuterade vi filmen. Fett kul

18 sep, 2011 16:40

Dramione99
Elev

Avatar


Ingen i min nya klass verkar jätteintresserade av HP. Det är synd. men det är ju tur att Mugglis finns.

18 sep, 2011 16:40

Borttagen

Avatar


"HP-nörd och stolt!" brukar jag säga när mina vänner klagar

18 sep, 2011 16:58

1 2 3

Forum > Harry Potter > Det är så att...

Du får inte svara på den här tråden.