Det är så att...
Forum > Harry Potter > Det är så att...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hippogriffen
Elev |
...varje gång jag säger HP i t.ex. skolan så fattar ingen vad jag menar. Kommer på mig själv med att ingen nördar det som jag
WolfSeeker5256 på Pottermore :) Läsa gärna min ff Ebonie Black [SV] 17 sep, 2011 17:49 |
|
Fang
Elev |
Vad är syftet med den här tråden?
17 sep, 2011 17:52 |
|
childhoodlight
Elev |
^ Men det behöver väl inte ha något speciellt syfte för att finnas? Så länge tråden inte bryter mot reglerna så finner jag inte någon problem med varför Hippogriffen inte får ha den här tråden. : )
Hippogriffen Vad roligt!
17 sep, 2011 17:54 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av childhoodlight: Okej.^ Men det behöver väl inte ha något speciellt syfte för att finnas? Så länge tråden inte bryter mot reglerna så finner jag inte någon problem med varför Hippogriffen inte får ha den här tråden. : ) Hippogriffen Vad roligt! När en film vi kollade på i skolan sa "HArry Potter ugglorna" så kollade några i klassen mot mig. 17 sep, 2011 17:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Hippogriffen: ...varje gång jag säger HP i t.ex. skolan så fattar ingen vad jag menar. Kommer på mig själv med att ingen nördar det som jag Fattar precis vad du menar,alla i min klass är inte ett dugg intresserade av Harry Potter (förutom min bästis som har läst böckerna en gång,men inte är ett så inbitet fans). Varje gång man pratar om HP så säger alla att man är jättetöntig och så och så börjar dem prata om sina tönt-spel. Det är så irriterande. Flera av dem vet inte ens vad Harry Potter är! 18 sep, 2011 16:04 |
|
Emmsaan
Elev |
Fattar vad ni menar
Do I regret it? Yes. Would I do it again? Probably. 18 sep, 2011 16:21 |
|
Borttagen
|
Jag förstår exakt. Jag är den enda i klassen som ens gillar hp.
18 sep, 2011 16:31 |
|
Borttagen
|
Alltså seriöst, tycker synd om er som inte har en Harry Potter-älskande klass!
I min förra klass pratade vi om Harry Potter hela NO-lektionen om Deathly Hallows part two efter premiären, det var awesome. Speciellt när läraren skojade till det och typ skämtade om att ett par metallpinnar som vi studerade var trollstavar, och så typ diskuterade vi filmen. Fett kul 18 sep, 2011 16:40 |
|
Dramione99
Elev |
Ingen i min nya klass verkar jätteintresserade av HP. Det är synd.
18 sep, 2011 16:40 |
|
Borttagen
|
"HP-nörd och stolt!" brukar jag säga när mina vänner klagar
18 sep, 2011 16:58 |
Forum > Harry Potter > Det är så att...
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen