Favorit roll i HP
Forum > Harry Potter > Favorit roll i HP
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermione Jane
Elev |
Min är Hermione vilken är din.
∞ 17 sep, 2011 12:43 |
|
Borttagen
|
Jag tror att det finns ganska så mycket trådar om detta redan.
17 sep, 2011 12:45 |
|
Borttagen
|
yup.. lås? o.o
annars är min sirius black 17 sep, 2011 21:33 |
|
joel9324
Elev |
17 sep, 2011 21:43 |
|
Dramione99
Elev |
Hermione, draco och Felur. Men jag gillar Teddy och Victoire oxå!
18 sep, 2011 17:10 |
|
Johannai
Elev |
Mina är trion
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 18 sep, 2011 17:27 |
|
Borttagen
|
Hmm....Hermione,Luna, Bellatrix(Vet, jag är konstig men Bella har humor
18 sep, 2011 17:30 |
|
Borttagen
|
Måste jag välja? men när det gäller karaktärer så, Severus, Dumbledore, Bellatix och typ Lupin och typ fred och geroge och Ron, en del xd
18 sep, 2011 17:32 |
|
Weasley<3
Elev |
Jag ändrar mig hela tiden! Men Ron♥♥♥♥ Luna Hermione (är rätt lik henne till sättet) Narcissa Albus Rose och Minerva och lite fler
Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3 18 sep, 2011 19:37 |
|
Borttagen
|
Drarry! ♥ Lolz... men Draco och Harry.
18 sep, 2011 20:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen