Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Favorit roll i HP

Forum > Harry Potter > Favorit roll i HP

1 2 3 4
Användare Inlägg
Hermione Jane
Elev

Avatar


Min är Hermione vilken är din.

17 sep, 2011 12:43

Borttagen

Avatar


Jag tror att det finns ganska så mycket trådar om detta redan.

17 sep, 2011 12:45

Borttagen

Avatar


yup.. lås? o.o

annars är min sirius black

17 sep, 2011 21:33

joel9324
Elev

Avatar


HarryPotter,Luna Ron, Hermione, Neville, Albus, Aberforth (Ab), Snape med mera!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

17 sep, 2011 21:43

Dramione99
Elev

Avatar


Hermione, draco och Felur. Men jag gillar Teddy och Victoire oxå!

18 sep, 2011 17:10

Johannai
Elev

Avatar


Mina är trion

Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind.

18 sep, 2011 17:27

Borttagen

Avatar


Hmm....Hermione,Luna, Bellatrix(Vet, jag är konstig men Bella har humor ) Dumbledore,Harry m.m

18 sep, 2011 17:30

Borttagen

Avatar


Måste jag välja? men när det gäller karaktärer så, Severus, Dumbledore, Bellatix och typ Lupin och typ fred och geroge och Ron, en del xd

18 sep, 2011 17:32

Weasley<3
Elev

Avatar


Jag ändrar mig hela tiden! Men Ron♥♥♥♥ Luna Hermione (är rätt lik henne till sättet) Narcissa Albus Rose och Minerva och lite fler

Ulrik Munther<3<3<3<3<3 One Direction<3<3<3

18 sep, 2011 19:37

Borttagen

Avatar


Drarry! ♥ Lolz... men Draco och Harry.

18 sep, 2011 20:02

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Favorit roll i HP

Du får inte svara på den här tråden.