Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Patronus!

Forum > Harry Potter > Patronus!

1 2 3 4
Användare Inlägg
care
Elev

Avatar


Hur vet man vilken patronus man har? och hur skriver man på anslagstatvlan?

~care~

15 sep, 2011 14:12

Bellow
Elev

Avatar


patronus...vet inte riktigt men när du ska skriva på anslagstavlan så typ dubbelklickar du på en ledig plats på tavlan, sen så kan du skriva ^^ välj färg oxå -.

Join The Dark Side. NOW! ♆

15 sep, 2011 14:50

Lily.P
Elev

Avatar


Jag vill också veta vilken patronus jag har!

http://hpgirls.bloggplatsen.se/

15 sep, 2011 15:23

dr.severus snigelhorn
Elev

Avatar


Det finns en tråd där man kan göra en patronus test. Här är länken.
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=1117#forum.php?topic=1117&page=1

Jag är son till Proffesor Snigelhorn. https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F27.media.tumblr.com%2Ftumblr_l4jm6fwOHC1qbhtrto1_500.gif

15 sep, 2011 15:27

Kintsugi
Prefekt

Avatar


....:AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! Det slog mig just att Pottermore säkert kommer ta fram något sånt när det är dags för tredje boken. Tänk er, de som lyckas med förtrollningen perfa och kanske svarar på ett par frågor kommer få sig ett djur! IIIH!

...nu sätter höga förväntningar på Pottermore.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

15 sep, 2011 15:27

Piggelin
Elev

Avatar


Skrivet av Kintsugi:
....:AAAAAAAAAAAAAAAAHHH!!! Det slog mig just att Pottermore säkert kommer ta fram något sånt när det är dags för tredje boken. Tänk er, de som lyckas med förtrollningen perfa och kanske svarar på ett par frågor kommer få sig ett djur! IIIH!

...nu sätter höga förväntningar på Pottermore.
^


Har inte tänkt på det förut!
AHHH! Längtar efter Pottermore!

15 sep, 2011 16:35

Borttagen

Avatar


har också varit peppad över tredje boken på pottermore D
när jag tänkt på vad min patronus är, kommer jag oftast fram till björn eller varg. men jag skulle helst vilja ha en apa eller en tiger > MJAO!

15 sep, 2011 16:38

Borttagen

Avatar


De jag vill ha:
Lejon
Varg
Apa

Troligt att jag kan få:
Varg
Björn

Tror jag. xD

15 sep, 2011 16:42

seamus
Elev

Avatar


Jag vill också ha. Jag ska härma pandan lite nu.

De jag vill ha:
Vädur
Gorilla
Skorpion

Troligt att jag kan få:
Tiger
Lejon

Kom igen nu hogwarts. Vi är bättre än andra skolor.https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lhllibv7RT1qdw1bro1_500.gif

15 sep, 2011 16:45

_H.P_H.G_R.W_
Elev

Avatar

+1


Min patronus är en hjort.

jag är en idiot så troligtvis är mina inlägg idiotiska också

15 sep, 2011 16:59

1 2 3 4

Forum > Harry Potter > Patronus!

Du får inte svara på den här tråden.