Älgskämt-tråden!
Forum > Off Topic > Älgskämt-tråden!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Enchanted
Elev |
Den här tråden är till för oss som älskar älgskämt! Den är perfekt att klicka in sig på när man är lite trött och flummig
13 sep, 2011 20:33 |
|
Fang
Elev |
KAn inga älgskämt, så du får skriva några
13 sep, 2011 20:35 |
|
Somnium
Elev |
Kan inga älgskämt... Men ska definitivt kolla in tråden då jag har sämst humor ;D
http://slytherinunicorn.tumblr.com/
13 sep, 2011 20:35 |
|
Enchanted
Elev |
Det var en gång två älgar som var ute och flög, då sa den ena älgen "Hör du vad jag säger? Du har en bulle i örat!" då sa den andra älgen "Jag hör inte vad du säger, jag har en bulle i örat!"
Det var en gång två älgar som var ute och flög, då sa den ena älgen"Älgar kan väl inte flyga?" (då säger andra älgen) "Nä, men jag gillar polkagris!" 13 sep, 2011 20:38 |
|
GinnyOlivia
Elev |
Yay!!
Det var två älgar som var ute och flög. Älg 1: Men vi kan ju inte flyga...? Älg 2: Det gör inget! Min mormor har en rosa brödrost! ** Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då stötte de på ett flygplan. Det blev nästan en krock. ** Det var en gång två älgar som var ute och flög. Då flög den ena in i ett träd. Då sa den andra: "Den bor nog där." ** Det var två älgar som gick på stan. Då sa den ena: "Vi kommer komma för sent, skynda på!" "Va, jag hör inte?!" svarade den andra. "VI KOMMER FÖR SENT!" skrek den första. "Jag hör inget, jag har persilja i öronen!" "VARFÖR DET???!!!" "Det har jag ju alltid på måndagar!" "VA? MEN DET ÄR JU TORSDAG!!" "OJ! Herregud, någon kan ju tro att jag är dum!!!!!1111!!!1ett!!" ** JA jag har sån humor idag. ÄLSKAR DESSA ♥ ![]()
13 sep, 2011 20:38
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-13 kl. 20:48
|
|
Borttagen
|
friggin awesome
13 sep, 2011 20:39 |
|
Enchanted
Elev |
^
^ Hahaha *asgarvar* XD 13 sep, 2011 20:39 |
|
DeathDownAlex
Elev |
Hahahahahaaha kommer inte på några just nu...
13 sep, 2011 20:40 |
|
Enchanted
Elev |
Det var en gång två älgar som var ute och flög, då ser de en ubåt som kraschar i ett träd "Den kanske bor där"
Två älgar satt i en bastu, då sa den ena älgen till den andra. "Fan vad varmt det är här!" "Jag vet..." 13 sep, 2011 20:42
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-13 kl. 20:43
|
|
expelliarmus
Elev |
- Det var en gång 2 älgar som satt i en frys, och då sa den ena älgen; Det är kallt här och då svarade den andra älgen; Ja, det är det!
- En älg stod och tog sig ett bad. Då kom en annan älg förbi och frågade vad han höll på med. Jo, svarade han, det är älgjakt snart och då vill man ju vara ren.
13 sep, 2011 20:43 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen