Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

1 2 3 ... 11 12 13
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Efter våran första mugglisträff så vill vi ju såklart träffas en gång till

När: 8 oktober kl. 11:00

Var: Gränby Centrum, Östra ingången

Vilka som ska med:

Miyuki
MonsterCookie
si_tonks
ikka
Grace?
gin


10 sep, 2011 21:39

Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 00:01
Antal ändringar: 10

MonsterCookie
Elev

Avatar


Jag är på! Såklart :'

wolfstar deserved better.

10 sep, 2011 21:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Jag är på! Såklart :'


Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥

10 sep, 2011 21:58

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Jag är på! Såklart :'


Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥

precis ♥

wolfstar deserved better.

10 sep, 2011 21:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Jag är på! Såklart :'


Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥

precis ♥


Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD

10 sep, 2011 22:01

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Jag är på! Såklart :'


Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥

precis ♥


Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD

Ohyää xD

wolfstar deserved better.

10 sep, 2011 22:04

Borttagen

Avatar


Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Jag är på! Såklart :'


Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥

precis ♥


Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD

Ohyää xD


Mugglarportalens marodörer XD

10 sep, 2011 22:12

MonsterCookie
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av MonsterCookie:
Jag är på! Såklart :'


Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥

precis ♥


Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD

Ohyää xD


Mugglarportalens marodörer XD

I solemnly swear that I'm up to no good!

Btw, älskar din signatur 8D Ska också ändra min till nåt snyggt MMMM (Miyuki och MonsterCookie - Mugglarportalens Marodörer) aktigt nu ^^

wolfstar deserved better.

10 sep, 2011 22:15

Borttagen

Avatar


^ Hahahahah.. Mamma bah: De tre musketörerna (det är på tv), jag bah: och de två marodörerna.. Hon bah: WTF?

10 sep, 2011 22:18

MonsterCookie
Elev

Avatar


Hahahaha xD

wolfstar deserved better.

10 sep, 2011 22:20

1 2 3 ... 11 12 13

Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)

Du får inte svara på den här tråden.