Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
Forum > Off Topic > Nu blir det en mugglisträff i Uppsala (igen) :)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Efter våran första mugglisträff så vill vi ju såklart träffas en gång till
När: 8 oktober kl. 11:00 Var: Gränby Centrum, Östra ingången Vilka som ska med: Miyuki MonsterCookie si_tonks ikka Grace? gin 10 sep, 2011 21:39
Detta inlägg ändrades senast 2011-10- 8 kl. 00:01
|
|
MonsterCookie
Elev |
Jag är på!
wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 21:54 |
|
Borttagen
|
10 sep, 2011 21:58 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥ precis ♥ wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 21:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥ precis ♥ Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD 10 sep, 2011 22:01 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥ precis ♥ Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD Ohyää xD wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 22:04 |
|
Borttagen
|
Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥ precis ♥ Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD Ohyää xD Mugglarportalens marodörer XD 10 sep, 2011 22:12 |
|
MonsterCookie
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Skrivet av MonsterCookie: Skrivet av Borttagen: Ingen mugglisträff utan de två slytherinarna ♥ precis ♥ Istället för de fyra marodörerna, de två slytherinarna XD Ohyää xD Mugglarportalens marodörer XD I solemnly swear that I'm up to no good! Btw, älskar din signatur 8D Ska också ändra min till nåt snyggt MMMM (Miyuki och MonsterCookie - Mugglarportalens Marodörer) aktigt nu ^^ wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 22:15 |
|
Borttagen
|
^ Hahahahah.. Mamma bah: De tre musketörerna (det är på tv), jag bah: och de två marodörerna.. Hon bah: WTF?
10 sep, 2011 22:18 |
|
MonsterCookie
Elev |
Hahahaha xD
wolfstar deserved better. 10 sep, 2011 22:20 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen