Jag har färgat håret som Narcissa Malfoy!
Forum > Off Topic > Jag har färgat håret som Narcissa Malfoy!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cailine
Elev |
10 sep, 2011 11:29 |
|
Borttagen
|
AWESOME!
10 sep, 2011 11:30 |
|
Luna 1
Elev |
10 sep, 2011 11:31 |
|
Cailine
Elev |
10 sep, 2011 11:32 |
|
Nymphadora Tonks!
Elev |
10 sep, 2011 11:32 |
|
mellanrum
Elev |
10 sep, 2011 11:33 |
|
Borttagen
|
Är säker på att det är jätte snyggt
10 sep, 2011 11:35 |
|
Cailine
Elev |
10 sep, 2011 11:41 |
|
Danzi
Elev |
10 sep, 2011 11:44 |
|
Borttagen
|
Snyggt. Smart jag känner mig, tittar in på titeln och tänker sedan "fan det ser ju precis ut som Narcissa ." och ska säga det också. Sedan tittar jag på titeln och förstår varför det såg ut så, intelligens på hög nivå här borta. Snyggt. ^^-b 10 sep, 2011 11:48 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen