Twilight
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Ok. Nu har jag precis läst ut "Twilight" för 13 gången och "New moon" för 4 gången
*Gråter som vanligt likt en liten bebis!* Nu undrar jag: 1. Hur många gånger har ni läst twilight, alla böcker 2. Team Jacob/Edward? Jag fattar inte hur jag fortfarande kan bli berörd av dom!? *of topic tråd* 10 sep, 2011 00:18 |
|
Enchanted
Elev |
1. Jag har läst alla twilight böckerna tre ggr tror jag . 2 ggr på svenska och 1 gång på engelska. Nu har jag inte läst böckerna på 2 år.
2. Jag vet faktiskt inte. Nu när jag tänker tillbaka på böckerna så tycker jag att Edward är lite creepy o.O Och jag har aldrig gillat Jacob. 10 sep, 2011 00:22 |
|
Borttagen
|
Jag har läst:
Twilight: 13 gånger New moon: 4 gånger Eclipse: 5 gånger Breaking dawn: 4 eller 6 gånger TTEAM EDWARD 4 EVER!! (läser om alla böcker igen... har inte läst dem sen i 4:an o går i 7:an nu... fett mycke roligare när man fattar alla skämt C: ) 10 sep, 2011 00:25 |
|
Enchanted
Elev |
Oj, du har läst de många gånger! Men tycker du aldrig att Edward är lite(mycket)för överbeskyddande?
10 sep, 2011 00:27 |
|
Ida S
Lärare |
1.
Twilight: 3 New Moon: 3 Eclipse: 3 Breaking Dawn: 2½ 2. Team Jacob/Edward? Team Jacob all the way. Varför? För jag älskar hans personlighet. Jag älskar honom även om han är jobbig, lite omogen och gör dumma grejer. "we live together, and harry does all the cooking." 10 sep, 2011 00:37 |
|
Blaire
Elev |
OMG!
Du är verkligen en twilight fan. Själv har jag böckerna och har läst dem 3-5 gånger var.
Heter Rainholly9 i pottermore
10 sep, 2011 00:37 |
|
Vare-kun
Elev |
Har väl läst de två första ett par tre gånger, de två sista en gång vardera.
Orkar sällan läsa om böcker 8D Inte längre iaf. och vet inte vilket team jag tillhör. Eller tja, tycker hon ska dumpa pojkarna och go glad med Alice XD ...fast det skulle ju aldrig hända utanför fanfiction x) "It is often said that before you die your life passes before your eyes. It is in fact true. It's called living." -Terry Pratchett 10 sep, 2011 01:13 |
|
expelliarmus
Elev |
Finns ju en Twilighttråd där i princip allting diskuteras! ^^
http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=7962&page=6#forum.php?topic=4092 1. Har läst allihopa en gång (tycker inte om att läsa om böcker) 2. Edward, of course
10 sep, 2011 10:27 |
|
mellanrum
Elev |
1 T: 10ggr
N: 13 ggr E: 16 ggr B: 9 ggr I'm team Dumbledore! Juste glömde säga att det var länge sedan. I nu läget tycker jag de är sämst ^^''
10 sep, 2011 10:48
Detta inlägg ändrades senast 2011-09-10 kl. 11:02
|
|
Ginnyy
Elev |
1, har läst alla 2 ggr, utom den sista som jag bara läst en gång. Nu är det ganska länge sedan jag läste dem, för jag slutade tycka om dem.. hehe
2, när jag läste böckerna var jag helt och hållet team Edward, men idag tycker jag bara att han är helt dum i huvudet x)
10 sep, 2011 10:49 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen