Harry Potter - Daniel Radcliffe
Forum > Harry Potter > Harry Potter - Daniel Radcliffe
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
annawpotter
Elev |
Jag vet att det finns liknande sådana här trådar, men inte riktigt som detta.
Jag tycker det egentligen är ganska konstigt att det inte finns en tråd om bara är för en av rollkaraktärerna i trion. (Jag kan alltid ha missat en exakt likadan tråd då jag sökte, förlåt i så fall!) Tänkte därför skapa tre trådar, Harry Potter - Daniel Radcliffe, Ron Weasley - Rupert Grint, Hermione Granger - Emma Watson där man kan hylla, argumentera mot och för karaktären, säga misstag eller bra saker karaktären gjort osv. Men inte bara rollkaraktären, utan även skådespelaren. Det kanske bara är jag som tyckte detta var en bra idé, annars får ni låsa den Här är Harry Potters och Daniel Radcliffes tråd! ![]()
7 sep, 2011 19:09 |
|
IamAK
Elev |
tycker att daniel är en perfekt harry potter. as bra skådis!
7 sep, 2011 19:31 |
|
Dementoren
Elev |
7 sep, 2011 19:49 |
|
expelliarmus
Elev |
Alltså. Jag förstår inte riktigt det här med att skapa trådar om varje karaktär? För står det inte i reglerna att man inte ska skapa trådar om varje karaktär? Har för mig att jag läst något sådant.
7 sep, 2011 21:05 |
|
si_tonks
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Alltså. Jag förstår inte riktigt det här med att skapa trådar om varje karaktär? För står det inte i reglerna att man inte ska skapa trådar om varje karaktär? Har för mig att jag läst något sådant. Det är inte heller okej att exempelvis göra trådar i HP-forumet om varenda karaktär, bara för att du ska få fler inlägg. Det kanske händer att du vill diskutera alla Gryffindorare på en kväll, men tänk dig för innan du gör 17 trådar, för det skapar problem för alla andra användare. du har rätt att det står det, ja... ![]()
7 sep, 2011 21:07 |
|
fdanielsson
Elev |
Men Daniel, jämför en bild på han då han började spela Harry Potter och en bild nu.. Man döör, vilken förändring!
7 sep, 2011 21:15 |
|
annawpotter
Elev |
Skrivet av si_tonks: Skrivet av expelliarmus: Alltså. Jag förstår inte riktigt det här med att skapa trådar om varje karaktär? För står det inte i reglerna att man inte ska skapa trådar om varje karaktär? Har för mig att jag läst något sådant. Det är inte heller okej att exempelvis göra trådar i HP-forumet om varenda karaktär, bara för att du ska få fler inlägg. Det kanske händer att du vill diskutera alla Gryffindorare på en kväll, men tänk dig för innan du gör 17 trådar, för det skapar problem för alla andra användare. du har rätt att det står det, ja... Jag ska få fler trådar!?? Hur kan ni inte ens tro en sak om mig? Jag skiter fullständigt i hur många trådar jag gör, det enda jag bryr mig om är att få skriva av mig åsikter och synpunkter runt Harry Potter världen. Du kanske inte menar att såra någon, men det gör du just nu, jag blir sårad när du säger så! Du kan faktiskt uttrycka dig på ett annat sätt. Och jag har skapat 3 TRÅDAR för 3 KARAKTÄRER, inte 17!! ![]()
7 sep, 2011 22:55 |
|
accioron
Elev |
^ Det står i reglerna
7 sep, 2011 23:12 |
|
annawpotter
Elev |
Okej, lås tråden då, jag accepterar reglerna. Men jag accepterar inte att folk anklagar mig för något som jag inte gör!
![]()
7 sep, 2011 23:37 |
|
accioron
Elev |
^ Vad syftar du på då? För jag har bara sett att vissa har påpekat att det kan vara onödigt att skapa fler trådar om olika karaktärerna, just eftersom att det står så i reglerna! :>
8 sep, 2011 00:21 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen