Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Never gonna give you up!

Forum > Off Topic > Never gonna give you up!

1 2 3 ... 10 11 12
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Denna tråd har ett syfte, okej? Mobba inte mig.

Denna tråd är till pandan och alla ni andra mugglisar, men varför just pandan? Jo. Efter att ha tillbringat kvällen här på mugglis och lärt känna en ny vän som han så hade jag en idé who later developed to a dream C:
HÄR KOMMER DET.
A request!
Vilka här tycker att pandan ska göra en video där han sjunger Rick Astley's Never gonna give you up?
http://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ&ob=av2e

Så vad tycker ni? c:

7 sep, 2011 13:19

Borttagen

Avatar


I lol'd hard....
Stackars Pandiz :<

7 sep, 2011 13:21

Borttagen

Avatar


^Men det är ju trevligt. Jag kan oxå göra en sån video där jag sjunger och det kan du med. Jag valde bara pandan because he is my frieeeeeeeend :]

7 sep, 2011 13:22

Celebikai
Elev

Avatar


*räcker upp mina händer till taket*

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F5e1b4e892ac80beefb04a19df526215e%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo4_250.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Fabb13ebfa3a32cfa38d69acd20e1468d%2Ftumblr_mi7yitfMRq1qhvxigo5_250.gif

7 sep, 2011 13:29

Borttagen

Avatar


Omg. You rickrolled me. D':

7 sep, 2011 13:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Celebikai:
*räcker upp mina händer till taket*
Yay ♥
Skrivet av Borttagen:
Omg. You rickrolled me. D':
We all gonna be rickrolled someday :3

7 sep, 2011 13:37

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:

Skrivet av Borttagen:
Omg. You rickrolled me. D':
We all gonna be rickrolled someday :3


Ja, men det hände mig väldigt ofta innan. Trodde det var slut på det nuförtiden... Jag hade fel. </3

7 sep, 2011 13:44

Borttagen

Avatar


^Mwhahahahah >:3

7 sep, 2011 13:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^Mwhahahahah >:3


Hmpf. D:
Men, eh. ON TOPIC: Pandan borde sjunga den.

7 sep, 2011 13:48

Borttagen

Avatar


^Absolut. Han ser ut som en kille som skulle klara de höga tonerna C:

7 sep, 2011 14:10

1 2 3 ... 10 11 12

Forum > Off Topic > Never gonna give you up!

Du får inte svara på den här tråden.