Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Proud to be tall!!

Forum > Off Topic > Proud to be tall!!

1 2 3 4
Användare Inlägg
annawpotter
Elev

Avatar


Eftersom det finns en Proud to be short-tråd, måste det ju även finnas en Proud to be tall också!!

Jag är 175, gick runt i flera år och tyckte illa om att vara lång, tyckte illa om att alltid titta neråt då man prata med sina vänner, tyckte illa om att alltid vara längst... men jag lärde mig att acceptera det.
Nu är jag stolt att för att jag är lång. Jag är glad för att vara lite annorlunda.
Så alla långa tjejer och killar - sträck på er och var Stolta!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2F2594d8a3eebbd26ca6bc403ec0b06ba3%2Ftumblr_mgzef3pg801rtpflwo1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fdata.whicdn.com%2Fimages%2F16886870%2Ftumblr_ls3bwg8UZp1qfcl2go1_500_large.jpg

29 aug, 2011 18:32

Borttagen

Avatar


Om man varken är lång eller kort, utan medel, vart hör man hemma då?! D: får man vandra mellan båda dessa trådar då?

29 aug, 2011 18:35

Borttagen

Avatar


Är man lång om man är 185 cm som kille?

Är inte kort, men ser mig inte som lång - även om några av mina vänner gör det. Vart hör jag hemma? Ge mig vägledning, snälla. x)

29 aug, 2011 18:36

Borttagen

Avatar


Jag är lång. Jag är 156 cm och den näst äldsta i klassen.

29 aug, 2011 18:36

Borttagen

Avatar


^
^Du är lång, tycker jag ;>
JAG har ett större problem hörru!! Haha. 162. KORT ELLER LÅNG OM NÅGOT AV DET?!

29 aug, 2011 18:37

Cyachi
Elev

Avatar

+1


Jag är också 175cm! Har alltid tyckt att jag varit lång, och haft lite olika åsikter om det, men nuförtiden känner jag mig inte speciellt lång längre. Finns många som är lika långa eller längre än mig, så...

Fast anser ju fortfarande att jag tillhör den här tråden, hehe.

29 aug, 2011 18:38

Borttagen

Avatar


^
^Coolt jag hör hemma någonstans.
Du är väll medel? Eller något, se det som ett privilegium att kunna ange dig som stolt kort och stolt lång then.

29 aug, 2011 18:38

Maharajah
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
^
^Du är lång, tycker jag ;>
JAG har ett större problem hörru!! Haha. 162. KORT ELLER LÅNG OM NÅGOT AV DET?!


Om du är färdig växt så är du ganska normal, fast mer åt det korta hållet om jag får säga så.
Iuf tycker jag att alla är korta typ.

HEHE. Jag är inte superlång men jag är väl typ 177 eller något runt det

29 aug, 2011 18:39

Borttagen

Avatar


^ Har inte växt sen jag var 11, hehe....

29 aug, 2011 18:41

Borttagen

Avatar


proud to be tiny!

29 aug, 2011 18:44

1 2 3 4

Forum > Off Topic > Proud to be tall!!

Du får inte svara på den här tråden.