Vad har du för mobil?
Forum > Off Topic > Vad har du för mobil?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lily Evans
Elev |
Hej kära mugglisar! Tja... rubriken säger allt x)
Om ni undrar varför jag skapade detta forum så är det för att jag har random lust xD (fråga inte...) Okej vi säger typ att jag "börjar"; Jag har en xperia mini x) "A true friend is someone who says nice things behind your back." 26 aug, 2011 14:50 |
|
Borttagen
|
Sony Ericsson Hazel, någonting. Röd och miljömärkt. Hejåhå.
26 aug, 2011 14:50 |
|
Elley
Elev |
26 aug, 2011 14:51 |
|
Ginnyy
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sony Ericsson Hazel, någonting. Röd och miljömärkt. Hejåhå. jag med, tror jag... jag har dålig koll haha
26 aug, 2011 14:54 |
|
Dante
Lärare |
Jag har en Samsung Wave GT-S8500, har haft den i ett år ungefär och är rätt så nöjd med den!
26 aug, 2011 14:55 |
|
expelliarmus
Elev |
Har en Nokia 5230, den vita. Har tre olika batteriluckor, en rosa, en turkos & en silver!
![]() STÖRRE BILD
26 aug, 2011 14:58 |
|
annawpotter
Elev |
26 aug, 2011 15:03 |
|
Borttagen
|
Aldrig orkat bry mig om mobiler, dyrt och jag behöver något hållbart. Någon gammal skit, fungerar alldeles utmärkt att smsa och ringa med.
26 aug, 2011 15:06 |
|
Lily Evans
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Har en Nokia 5230, den vita. Har tre olika batteriluckor, en rosa, en turkos & en silver! ![]() STÖRRE BILD Haha, var förälskad i dem en tid x) "A true friend is someone who says nice things behind your back." 26 aug, 2011 15:14 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av Elley: Sony Ericsson W595, knappt att den håller ihop ♥ ^ har tappat min i golvet ungefär 500 gånger nu :I Tappar den nästan varje dag. ![]()
26 aug, 2011 15:15 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen