SKOLAN <3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ugglan
Elev |
Hoppas alla är SUPERTAGGADE inför skolstarten!!!
Shit vad underbart det ska bli att komma tillbaks till skolan! (Behöver jag tillägga att jag är så ironisk det bara går att vara?) Edit: Varför fick inte min rubrik ett sånt där fint hjärta?
15 aug, 2011 17:17 |
|
Borttagen
|
jag gillar skolan, hehe. Dock så är det något jag inte ser fram emot iår, då det är en jävla massa skit jag måste möta.
15 aug, 2011 17:18 |
|
celina
Elev |
15 aug, 2011 17:21 |
|
leumas vän
Elev |
15 aug, 2011 17:22 |
|
Salazar1
Elev |
NEJNEJNEJNEJ!!!!!!!!!
Jaa, det ska ju bli att kul att börja sexan och bli äldst på skolan, sen är det ju klassresan men sen är det det lilla problemet....MIN LÄRARE!!!! Är sträng och blir arg för småsaker som andra inte skulle låtsas om och hela klöassen får sota för det! Slytherin Pride 15 aug, 2011 17:23 |
|
NEWBORN
Elev |
15 aug, 2011 17:23 |
|
accioron
Elev |
Jag hade varit taggad inför skolstarten om inte gymnasieantagningen hade gjort fel i min ansökan (!!!), för nu måste jag gå på en skola som ligger en timme bort, är oseriös och som jag inte vet när jag kommer få byta ifrån.
![]() 15 aug, 2011 17:23 |
|
Borttagen
|
Skrivet av accioron: Jag hade varit taggad inför skolstarten om inte gymnasieantagningen hade gjort fel i min ansökan (!!!), för nu måste jag gå på en skola som ligger en timme bort, är oseriös och som jag inte vet när jag kommer få byta ifrån. I feel for you! 15 aug, 2011 17:25 |
|
Ugglan
Elev |
Skrivet av accioron: Jag hade varit taggad inför skolstarten om inte gymnasieantagningen hade gjort fel i min ansökan (!!!), för nu måste jag gå på en skola som ligger en timme bort, är oseriös och som jag inte vet när jag kommer få byta ifrån. Nää, fy. Inte kul någonstans ju!
15 aug, 2011 17:29 |
|
Danzi
Elev |
Jag är jätte taggad inför skolstarten - ska börja mitt sista år på Hogwarts, så nu gäller det att verkligen kämpa! Men det ska bli super kul
Haha nä jag skoja bara, men man kan ju alltid drömma.. ^^ Jag börjar mitt andra år på gymnasiet och det ska väl bli.. kul. Ska läsa Rörlig bild den här terminen och det ser jag fram emot ![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
15 aug, 2011 17:29 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen