Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Harry växt mest ??

Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??

1 2 3 ... 5 6 7
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


i vilka filmer tyckte ni harry växt mest??

jag tycker: mellan 2-3 och 4-5

9 aug, 2011 20:41

Alsi
Elev

Avatar


Vet inte faktiskt tycker kanske mellan 6-7

Voldemort blir starkare!

9 aug, 2011 20:42

Borttagen

Avatar


2-3, lätt!

9 aug, 2011 20:42

Sweeney
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
2-3, lätt!


^

9 aug, 2011 20:43

Borttagen

Avatar


Typ 2-3

9 aug, 2011 20:43

Borttagen

Avatar


När jag såg att han började få skägg, grät jag nästan: *Snyft* Our Harry is growing up to a young man :'

9 aug, 2011 20:44

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
När jag såg att han började få skägg, grät jag nästan: *Snyft* Our Harry is growing up to a young man :'


haha, ja!

9 aug, 2011 20:45

Ginny00
Elev

Avatar


4-5 tror jag.´

Jag älskar där Dumbie säger att Harry borde raka sig, det är så roligt.

9 aug, 2011 21:03

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
4-5 tror jag.´

Jag älskar där Dumbie säger att Harry borde raka sig, det är så roligt.


haha, ja håller med, det är väl i sexan ??

9 aug, 2011 21:12

Solu
Elev

Avatar


Jag tycker 4-5. Kan bero på att han klippte av sig håret, men han ser så mycket äldre ut i femman än vad han gjorde året innan

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_ljnp69nIlt1qdwo4to1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F29.media.tumblr.com%2Ftumblr_loiee39K221qcnhhzo1_500.gif THE MAGIC NEVER ENDS

9 aug, 2011 21:37

1 2 3 ... 5 6 7

Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??

Du får inte svara på den här tråden.