Harry växt mest ??
Forum > Harry Potter > Harry växt mest ??
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
i vilka filmer tyckte ni harry växt mest??
jag tycker: mellan 2-3 och 4-5 9 aug, 2011 20:41 |
|
Alsi
Elev |
Vet inte faktiskt tycker kanske mellan 6-7
Voldemort blir starkare! 9 aug, 2011 20:42 |
|
Borttagen
|
2-3, lätt!
9 aug, 2011 20:42 |
|
Sweeney
Elev |
Skrivet av Borttagen: 2-3, lätt! ^ 9 aug, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
Typ 2-3
9 aug, 2011 20:43 |
|
Borttagen
|
När jag såg att han började få skägg, grät jag nästan: *Snyft* Our Harry is growing up to a young man :'
9 aug, 2011 20:44 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: När jag såg att han började få skägg, grät jag nästan: *Snyft* Our Harry is growing up to a young man :' haha, ja! 9 aug, 2011 20:45 |
|
Ginny00
Elev |
4-5 tror jag.´
Jag älskar där Dumbie säger att Harry borde raka sig, det är så roligt. 9 aug, 2011 21:03 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: 4-5 tror jag.´ Jag älskar där Dumbie säger att Harry borde raka sig, det är så roligt. haha, ja håller med, det är väl i sexan ?? 9 aug, 2011 21:12 |
|
Solu
Elev |
Jag tycker 4-5. Kan bero på att han klippte av sig håret, men han ser så mycket äldre ut i femman än vad han gjorde året innan
THE MAGIC NEVER ENDS
9 aug, 2011 21:37 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen