Sämsta filmen enligt er?
Forum > Harry Potter > Sämsta filmen enligt er?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Matildathulin
Elev |
Jag tycker att fången från Azkaban är helt klart den "sämsta" filmen. Just för att det känns som om det inte händer mycket i början, utan att allt händer i slutet.. men det är bara vad jag tycker!
Så, vad tycker ni? Och förlåt om detta är en gammal tråd osv osv osv Mischief managed 9 aug, 2011 14:53 |
|
Borttagen
|
Jag tyckte att den var fin med Sirius och Harrys konversationer. Det var gulligt.
9 aug, 2011 14:54 |
|
Matildathulin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag tyckte att den var fin med Sirius och Harrys konversationer. Det var gulligt. Ja, det håller jag med dig om Mischief managed 9 aug, 2011 14:54 |
|
Borttagen
|
Sämsta filmerna jag sett är alla American Pie filmer.
9 aug, 2011 14:55 |
|
Matildathulin
Elev |
Haha, dom är ju bara jätteäckliga och saknar mening.. haha
Mischief managed 9 aug, 2011 14:56 |
|
Ugglan
Elev |
Skrivet av Borttagen: Sämsta filmerna jag sett är alla American Pie filmer. Dom är ju roliga! xD Dom första är faktist bra, men sen går det utför..
9 aug, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
när det gäller hp är så svårt.. jag tycker väldigt mycket om alla filmerna.. men jag får nog lov att säga att jag sett The Chamber of Secrets några gånger för mycket.. den är alltså lite uttjatad för mig, så det är väll mest därför ^^
I övrigt Troll 2 har jag för mig var sjukt dålig x"D 9 aug, 2011 14:58
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 9 kl. 15:00
|
|
Borttagen
|
Monthy Pyton är rolig, American Pie är bara en massa sex galna äckeln med ingen riktig sinne för humor.
9 aug, 2011 14:58 |
|
Borttagen
|
Om ni menar harry potter filmer tycker jag nog den sista. Om ni menar ALLA filmer är det väldigt svårt
9 aug, 2011 14:58 |
|
Matildathulin
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det är så svårt.. jag tycker väldigt mycket om alla filmerna.. men jag får nog lov att säga att jag sett The Chamber of Secrets några gånger för mycket.. den är alltså lite uttjatad för mig, så det är väll mest därför ^^ Hemligheternas kammare är en utav mina favoriter i serien Mischief managed 9 aug, 2011 15:00 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen