Peeps in Umeå?
Forum > Off Topic > Peeps in Umeå?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Okej, jag undrar om det är någon som bor i Umeå och skulle vilja ha nån träff, eftersom seriöst alla verkar ha haft det, och jag har varit sugen, men inte vetat om det funnits nåt intresse, så hojta gärna om ni är intresserade!
9 aug, 2011 13:50 |
|
kinshaw
Elev |
9 aug, 2011 13:52 |
|
Borttagen
|
haha, då är vi så mycket som två, fantastisk uppslutning av umeåbor!
9 aug, 2011 13:53 |
|
kinshaw
Elev |
celina bor också i umeå
känner att vi är fett många som bor här.... xD ![]()
9 aug, 2011 13:55 |
|
Borttagen
|
Man kan ju alltid kolla runt, för seriously, hade varit asnajs
9 aug, 2011 13:56 |
|
kinshaw
Elev |
9 aug, 2011 13:58 |
|
Borttagen
|
Haha
9 aug, 2011 19:43 |
|
celina
Elev |
9 aug, 2011 19:45 |
|
Borttagen
|
Alltså, det är väl tre med oss, men det är fler som bor i Umeå, så man skulle kunna skicka meddelanden till dom som bor i Umeå och kolla?
9 aug, 2011 19:50 |
|
celina
Elev |
yes sir men du kan ju kolla på deras senaste inloggning så dom inte är oaktiva
Instagram: celinawestberg
9 aug, 2011 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen