Om ni fick ändra er
Forum > Off Topic > Om ni fick ändra er
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Vad hade du ändrat med dig själv? Psykiskt.
Kan välja hur mycket som helst. 8 aug, 2011 23:24 |
|
childhoodlight
Elev |
Hm. Att inte ta så illa upp av saker; speciellt av folk som jag inte ens känner! Jag har bättrat mig grymt mycket angående det, men det finns några spår kvar fortfarande av det. Så skulle vilja göra min hud "tjockare", så att säga
8 aug, 2011 23:26 |
|
expelliarmus
Elev |
8 aug, 2011 23:27 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Ha kanonbra självförtroende i alla umgängeskretsar: att våga tro på mig själv, våga stå upp för mig och våga yttra mig.
☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 8 aug, 2011 23:28 |
|
Barbie
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Vill få bort mina hjärnspöken som man så fint kallar det Menar du att du är psykiskt sjuk. 8 aug, 2011 23:28
Detta inlägg ändrades senast 2011-08- 8 kl. 23:30
|
|
whirlwinds
Elev |
8 aug, 2011 23:28 |
|
Borttagen
|
Att jag slutar ta åt mig av all skit som folk säger om mig. Att lära mig ta åt mig av komplimanger. And my foodissues that come and goes. Och att jag lätt blir stressad / får panik.
HAHA alltså typ massa. Tyvärr. 8 aug, 2011 23:29 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av Barbie: Skrivet av expelliarmus: Vill få bort mina hjärnspöken som man så fint kallar det Menar du att du är psykiskt sjuk. Nja, inte riktigt. Men jag går hos en psykolog som ska försöka få bort en fobi jag lider av + reda ut en massa annat tjaffs.
8 aug, 2011 23:31 |
|
Savi
Elev |
Finns så mycket... Vet inte ens vad jag ska börja. Tjockar och längre hår... en av de tusen saker jag skulle vilja ändra
8 aug, 2011 23:31 |
|
Borttagen
|
Sluta vara så sjukt paranoid, jag får panik när jag är med en grupp människor. Om jag ser att folk ger varandra blickar så drar jag därifrån, för då är det mig det är fel på. Jag har väldigt svårt med sånt.
Är jag med mina kompisar och de pratar med varandra stänger jag mig ute och försöker göra mig så liten som möjligt, för vem bryr sig om mig. Om min bästa vän delar en blick med en annan vän när jag är i närheten så är det automatiskt mig det är om. Ingen vill ha mig där, så jag går. Jag spenderar skoldagarna med att inte vara en sån person jag vet att ingen tycker om. Eftersläntraren, men på något sätt så känner jag mig alltid som eftersläntraren som ingen egentligen vill ha där. Det vill jag ändra. 8 aug, 2011 23:33 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen