Studio Tour eller inte?
Forum > Harry Potter > Studio Tour eller inte?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Maharajah
Elev |
Det skulle vara grymt att gå på Studio Tour som öppnar nästa år.
Jag har fått lov att åka dit, då jag lätt kan bo hos min släkt där utan att behöva betala för boende och mat. Frågan är, vill man verkligen gå? Det vore en underbar upplevelse, men förstör det magin? Samtidigt så är jag ett grymt filmindustrifan, och det skulle verkligen vara roligt att se allt det dem kommer visa. Hur tänker ni? Gå eller inte gå? http://www.wbstudiotour.co.uk/ 8 aug, 2011 14:30 |
|
annawpotter
Elev |
8 aug, 2011 14:31 |
|
joel9324
Elev |
8 aug, 2011 14:33 |
|
luckyBella
Elev |
8 aug, 2011 14:34 |
|
childhoodlight
Elev |
8 aug, 2011 14:36 |
|
accioron
Elev |
Jag ska absolut dit *tänker inte alls på kostnaden erhm*
8 aug, 2011 14:37 |
|
annawpotter
Elev |
8 aug, 2011 14:38 |
|
Maharajah
Elev |
Skrivet av annawpotter: Jag skulle verkligen vilja åka till det i USA, men detta kommer nog bli ännu bättre Du menar WWofHP? Min låtsas pappa ska dit i vinter med jobbet, jag ska sitta hemma och vara avundis, jippie. Där har jag inte släktingar för tillfället att bo hos, och jag vet inte känns lite dyrt för mig med att åka dit. Men till London är det inga problem, frågan är som sagt bara om man vill eller inte? 8 aug, 2011 14:40 |
|
Borttagen
|
Jag är nästan säker på att jag ska dit, har blivit lovad att jag får iallafall. Vi får se!
8 aug, 2011 14:45 |
|
childhoodlight
Elev |
8 aug, 2011 14:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen