Vilket magiskt djur skulle du vilja ha?? (I HP)
Forum > Harry Potter > Vilket magiskt djur skulle du vilja ha?? (I HP)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hoj! Jag undrar om vilket magiskt djur man skulle tänka sej ha eller vara vän med?? Jag kanske skulle vilja bli kompis med en hippogriff eller en drake (fast det är nog ganska svårt
7 aug, 2011 21:14 |
|
annawpotter
Elev |
7 aug, 2011 21:33 |
|
Borttagen
|
jaaa, men den är ju inte så magisk .
7 aug, 2011 21:36 |
|
samfora
Elev |
Skrivet av Borttagen: jaaa, men den är ju inte så magisk . Magiskt nog för att jag skulle vilja ha en uggla eller en fladdermus som kom med posten till mig varje morgon Annars skulle jag vilja ha en fenix :3 Hogwarts will always be there to welcome you home. 7 aug, 2011 22:28 |
|
Borttagen
|
En baby-drake eller en nifflare. Dock vet jag inte riktigt hur nifflare ser ut, men om de ser ut som jag föreställer mig i huvudet, så ja tack.
7 aug, 2011 22:30 |
|
expelliarmus
Elev |
En alf!! En liten Krake vill jag ha, han är så himla söt :-) Den lilla pysen och jag skulle ha roligt ihop, vi har ungefär samma humör!
7 aug, 2011 22:33 |
|
HarryPotterBäst2
Elev |
Typ uggla drake hippogriff en alf skulle vara kul och en fenix nästan alla djur ♥DJUR♥
Heey, alla... :P 7 aug, 2011 23:13 |
|
Episkey
Elev |
Pygmepuff (fanns inte inlagt i mobilen :o), Drake eller en enhörning hade nog blivit mitt val
7 aug, 2011 23:17 |
|
Eldboll
Elev |
En drake, en sån som fanns på Gringotts :]
7 aug, 2011 23:27 |
|
Ida S
Lärare |
En drake, en drake, en drake! En svensk kortnosig!! Haha, ja, är en liten drakfantast... ♥
"we live together, and harry does all the cooking." 7 aug, 2011 23:29 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen