De första filmerna
Forum > Harry Potter > De första filmerna
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
NicholasPotter
Elev |
Någon mer än jag som älskar att se om de första filmerna? Jag gillar speciellt att allting är så nytt då. Som att man upptäcker en helt ny värld! (Vilket man faktiskt gör!)
"A sloth is never late, nor is he early. He arrives precisely when he means to." 3 aug, 2011 21:50 |
|
mellanrum
Elev |
3 aug, 2011 22:07 |
|
Solu
Elev |
3 aug, 2011 22:12 |
|
Summer Lovegood
Elev |
De första filmerna är de bästa, eftersom de är ju själva början på hela historien. :b
"We will finish this as it all began...Together" 3 aug, 2011 22:13 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Emma är med Hermione-lik, ochalla är så små och söta!
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 3 aug, 2011 22:17 |
|
jörgen77
Elev |
Ja, det var verkligen bättre förr som man brukar säga! Var ju inte så Voldermort-fixerat i dom första filmerna, för jäkla härligt!
One Direction <3 Louis (L) 3 aug, 2011 22:18 |
|
Borttagen
|
Även fast jag gillar alla filmerna, och fastän jag tröttnat en smula på de två första, måste jag medge att det är de första filmerna som är de mysigaste.
De två första filmerna tycker jag känns så "ljusa" på något sätt. Speciellt första filmen, eftersom allting är så nytt och fyllt av glädje, typ. Visserligen härjar ju Voldemort redan i första filmen, dock inte lika mycket som i de senare filmerna. I de senare filmerna kretsar ju typ handlingen kring Voldemort, vilket gör storyn och allt mycket mörkare och mindre glatt. 3 aug, 2011 22:43 |
|
Borttagen
|
De första filmerna är så söta,alla är så små!♥
Men när jag tänker på dem så gör det lite ont,nu har ju den sista filmen kommit ut och inga mer filmer kommer att komma ut.. 3 aug, 2011 22:52 |
|
Margaret
Elev |
När Harry och Hagrid är i Diagongränden i första filmen är en scen som jag alltid har tyckt varit jättemysig, och det tycker jag fortfarande. Älskar att kolla på Philosopher's stone bara för att filmen är så himla lovely. Alla skådisar är så små och söta och allting är så nytt och mysigt.
![]()
3 aug, 2011 22:57 |
|
EllaWeasley
Elev |
3 aug, 2011 22:58 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen