Natt eller morgon människa?
Forum > Off Topic > Natt eller morgon människa?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Barbie
Elev |
Jag är utan tvivel ett dunkelt nattdjur, hemsk morgon människa.
Går jag upp när jag vaknat och är bland folk blire minsann otrevligt, en dålig start på dagen, därför håller jag mig på mitt rum just då. Lite svårt när det kommer till skoldagar. 31 jul, 2011 04:12 |
|
Borttagen
|
I'm a party animal.
31 jul, 2011 04:14 |
|
accioron
Elev |
31 jul, 2011 04:28 |
|
whirlwinds
Elev |
nattmänniska (no shit, klockan är halv fem och jag sitter fortfarande vaken...........), brukar lägga mig vid typ sju på morgonen och sova till tre/fyra på eftermiddagen, kommer bli underbart när skolan börjar igen alltså♥♥♥ måste gå upp tidigare än jag går och lägger mig nu...... seriöst
31 jul, 2011 04:33 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Har varit morgonmänniska i hela mitt liv. Går gärna upp vid 8-tiden, äter frukost, drar ut på promenad/joggingrunda och gör tidiga ärenden.
Nu är jag dock nattmänniska pga lathet. Har blivit hemskt lat och rastlös sedan Londonvistelsen och kommer nog inte få en större ändring i livet förrän jobben trillar in om någon månad. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 31 jul, 2011 06:34 |
|
Parseltongue
Elev |
En gång i tiden var jag morgonmänniska. Kunde alltid gå upp hur tidigt som helst och ändå vara pigg och ha massvis med energi... fast någonstans vände det och numera är jag nattmänniska, haha
31 jul, 2011 11:22 |
|
Borttagen
|
Jag är... Mitt-på-dagen-människa
31 jul, 2011 11:46 |
|
childhoodlight
Elev |
31 jul, 2011 12:28 |
|
ucmetrollin
Elev |
Natt ftw
They see me trollin' they hatin' 31 jul, 2011 15:38 |
|
Hillevi Claw
Elev |
Alltså... jag vet inte riktigt. Jag menar, jag sover oftast under natten och vaknar på morgonen, är vaken på dagen och går och lägger mig på kvällen. Det är absolut inte ofta som jag går och lägger mig på morgontimmarna. MEN jag älskar natten. Månen och stjärnorna och mörkret. Jag blir alltid lite galen att det alltid är så ljust på sommaren.
Så... jag är vaken på dagen, men tycker mest om natten. ![]() 31 jul, 2011 15:42 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen