Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Vilka älskar Italiensk glass?

Forum > Off Topic > Vilka älskar Italiensk glass?

1 2 3
Användare Inlägg
leumas
Elev

Avatar


Just det Vilka av er gör det?

29 maj, 2010 20:13

Li
Biträdande rektor

Avatar


Det är okeeej men jag är inte så förtjust när det är så sorbet-igt

without something there is no nothing

29 maj, 2010 20:42

leumas
Elev

Avatar


det finns dom sorter som inte så sorbet-iga, förra året när jag var i venedig så åt jag glass hela tiden

29 maj, 2010 20:55

xLord
Elev

Avatar


Stracciatella är underbart

Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar.

30 maj, 2010 10:04

Rictusempra
Elev

Avatar


Håller med Li :s

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F26.media.tumblr.com%2Ftumblr_lodv4ppICg1qcgir1o1_500.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ld857p2uRr1qa8ir9o1_r1_400.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_ley9bmTWOi1qcs1oco1_500.gif

30 maj, 2010 10:15

Li
Biträdande rektor

Avatar


Då är det godare med svensk glass. mmmm

without something there is no nothing

30 maj, 2010 11:30

Cyachi
Elev

Avatar


Italiensk glass = ♥

31 maj, 2010 19:28

MattiasD
Elev

Avatar


Det är nice!

31 maj, 2010 19:32

Borttagen

Avatar


JAG! Vi har världens underbaraste glassbar i Lund

31 maj, 2010 20:30

Cyachi
Elev

Avatar


Glass kommer väll tillochmed från Italien? Eller är jag helt ute och cyklar nu? xD

31 maj, 2010 20:49

1 2 3

Forum > Off Topic > Vilka älskar Italiensk glass?

Du får inte svara på den här tråden.