Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
Forum > Harry Potter > Vem tycker ni e sötast av alla i HP ??? xD
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kille: Draco
Tjej: Ginny 21 jul, 2011 21:40 |
|
Danzi
Elev |
21 jul, 2011 21:48 |
|
Abrakadabra
Elev |
21 jul, 2011 21:49 |
|
Somnium
Elev |
Kille; Hm.. Sev,Draco och Ron. (Lol, kan inte välja en :c )
Tjej; Ginny http://slytherinunicorn.tumblr.com/
21 jul, 2011 21:51 |
|
Katla
Elev |
Kille: Dobby
Tjej: Winky ♏︎ 21 jul, 2011 21:51 |
|
Borttagen
|
Han som spelar Hugo Weasley är ju to die for (inte på ett pedofiligt vis. Men värsta söta ungen ju, åh).
21 jul, 2011 21:53 |
|
luckyBella
Elev |
Kille: Draco, Ernie Macmilan och Neville (i sista filmen).
Tjej: Luna, Ginny och Hermione Har så svårt att välja!
21 jul, 2011 21:55 |
|
Danzi
Elev |
Åh jag måste säga Albus Severus Potter också! Han är ju så söt att man bara vill ge honom en stor, stor kram!
![]() ![]()
http://danzis.blogg.se
21 jul, 2011 21:57 |
|
Solu
Elev |
21 jul, 2011 22:00 |
|
Kintsugi
Prefekt |
oooooooh svår.
Böckerna, utefter hur jag tänkt mig karaktärerna: Kille: Blaise Zabini och Draco Malfoy Tjej: Luna Lovegood Filmerna överlag, finns olika perioder för några men ändå: Kille: Harry Potter (Daniel är riktigt snygg) Tjej: Hermione Granger (Hon är riktigt söt i första filmerna och riktigt snygg i de senaste filmerna). Skådespelarna: Kille: Jason Isaacs, Dan, Tom, Matthew och Josh Herdman Tjej: Clémence Poésy (Fleur), Evanna Lynch, Bonnie Wright, Helena Bonham Carter, Helen McCrory och Emma Watson ♥ Det finns många heta brudar i Harry Potter. EN? HUR. KAN. MAN. VÄLJA. EN. ?!. Jag kan inte lyckas. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 21 jul, 2011 22:01 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen