Erat bästa HP-minne!
Forum > Harry Potter > Erat bästa HP-minne!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Cyachi
Elev |
Oho, nu vill jag höra allas fina minnen de fått av Joannes värld, så posta på!
Mitt egna är nog dagen då jag först läste en HP-bok. Var hemma och sjuk, och så kommer mamma hem med en bok. Jag blir fast diiirekt. :' (Självklart så får ni berätta om flera minnen, inte bara ett.) 28 maj, 2010 18:03 |
|
Pottergeek
Elev |
Jo, jag kommer också ihåg första gången jag läste en Harry Potter bok. Det var tvåans bok, efter det att jag hade sett ettans film.
Sen var det ju kul när jag upptäckte Wrock, den bästa musikstilen It does not do to dwell on dreams and forget to live - Albus Dumbledore 30 maj, 2010 09:53 |
|
Borttagen
|
Mitt bästa HP minne är nog när den första och den andra filmerna kom ut... Då man kunde köpa chokladgrodor och Bertie Botts Bönor I Alla Smaker ^^
25 jan, 2011 19:52 |
|
Emelie
Elev |
första gången jag hörde harry potter. Min pappa lyssnade på den som talbok när han vek tvätt
"dont worry, you're just as sane as I am..." 25 jan, 2011 19:56 |
|
Piggy
Elev |
Mitt är nog också när jag fick min första Harry Potter bok. Den var från början min brors men jag hade inget att läsa och jag letade igenom lådorna i källaren. Och i en utav lådorna låg boken...
25 jan, 2011 20:23 |
|
ikka
Elev |
Ärligt talat vet jag inte. O.o Eller, förresten. Det var nog i förra veckan när min kompis gav mig en cokladgroda och Bertie Bott's bönor. Det var awesome!
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
25 jan, 2011 20:30 |
|
padfoot
Elev |
mitt bästa minne är när jag läste tredje boken för första gången, innan hade jag inte blvit så fast i HP konstigt nog, men jag var mindre då jag läste de första 2 böckerna (gick i 2:an eller 3:an så jag tyckte mest att böckerna var oändligt tjocka o aldrig tog slut! Konstig jag var på den tiden :p) men i alla fall gick jag i 5:an när jag bestämmde mig för att ge även tredje boken en chans. Jag blev såå fast direkt i den boken och läste till sent i på nätterna med en ficklampa under täcket
Om du inte hittar det du letar efter så kanske du kan försöka leta efter något annat. Då hittar du med all säkerhet det du INTE letar efter, vilket skulle kunna vara precis det du letar efter! 25 jan, 2011 20:34 |
|
jan
Elev |
Skrivet av Cyachi: när jag skulle se pà hp 5 !Oho, nu vill jag höra allas fina minnen de fått av Joannes värld, så posta på! Mitt egna är nog dagen då jag först läste en HP-bok. Var hemma och sjuk, och så kommer mamma hem med en bok. Jag blir fast diiirekt. :' (Självklart så får ni berätta om flera minnen, inte bar ett.) Jag tror livet är en dröm. Men vad händer den dagen du vaknar från denna dröm?
26 jan, 2011 07:56 |
|
Staz
Elev |
Jag vet inte riktigt , har så många fina♥
WILL<3 26 jan, 2011 09:03 |
|
Borttagen
|
Jag vet inte
26 jan, 2011 09:47 |
Forum > Harry Potter > Erat bästa HP-minne!
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen