Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Ojsan O:

Forum > Off Topic > Ojsan O:

Användare Inlägg
Loja
Elev

Avatar


Igår ramlade jag in i en bokhylla hemma och fick VÄRSTA bulan och VÄRSTA lilla jacket!!! det gjorde jätteont och det är fruktansvärt synd om mig!!!!


Och gissa? det gör ont.

Men i morgon ska jag på gröna lund med li, canistra, erfa, mindgames(heterhondethärellervad?)och Eriskay och andra som jag inte kommer ihåg!

Var har ni ont i dag, mugglis? och vad är ni glada för? )))))))))))))

27 maj, 2010 11:23

Eriskay
Elev

Avatar


Jag har inte ont men är TRÖTT.

Jag är glad för imorgon ska jag gå på gröna lund!!!

Nitwit, blubber, oddment, tweak. Jag på Tumblr, jag på YouTube.

27 maj, 2010 12:29

Loja
Elev

Avatar


Är det skolan som orsakar trötthet som vanligt, nu igen? DDDD:

JAAAA! Gröna lund och rosa sockervadd och jaaa!

27 maj, 2010 14:00

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Eriskay:
Jag har inte ont men är TRÖTT.

Jag är glad för att min lektion blev lyckad och att jag har ledigt i morgon från skolan.

27 maj, 2010 16:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


STACKARS LILLASYSTER!!! ♥


Jag är glad för vi har varit på gröna lund idag!!!! untzunzuntz ni är fett bäst ♥

without something there is no nothing

29 maj, 2010 01:39

Loja
Elev

Avatar


Skrivet av MattiasD:
Skrivet av Eriskay:
Jag har inte ont men är TRÖTT.

Jag är glad för att min lektion blev lyckad och att jag har ledigt i morgon från skolan.


Alltså nu blev jag ledsen. värsta dissen ju DDDD: Bryr du dig inte om mitt huvud?


Skrivet av Li:
STACKARS LILLASYSTER!!! ♥


Jag är glad för vi har varit på gröna lund idag!!!! untzunzuntz ni är fett bäst ♥


JA DET VAR BÄSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSST JU!

29 maj, 2010 01:47

MattiasD
Elev

Avatar


Förlåt jag fokuserade mer på frågorna. Självklart bryr jag om ditt huvud. Stackars dig.

29 maj, 2010 09:14

ginny hanna weasley
Elev

Avatar


stakarn själv snubblade jag i gruset och fick ett skrubbsår inte så märkvardik

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi1132.photobucket.com%2Falbums%2Fm568%2FGifabulousAnti%2FThe%2520Hunger%2520Games%2520Gifs%2Ftumblr-annboleyns.gif

5 dec, 2011 17:12

Fang
Elev

Avatar


Skrivet av ginny hanna weasley:
stakarn själv snubblade jag i gruset och fick ett skrubbsår inte så märkvardik
ta ine upp gamla rådar.

5 dec, 2011 17:14

Borttagen

Avatar


halsen! Bläää!

5 dec, 2011 17:15

Forum > Off Topic > Ojsan O:

Du får inte svara på den här tråden.