Medlemsnamn
Forum > Off Topic > Medlemsnamn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Varför har du valt det medlemsnamn som du har?
Det är alltid kul att veta Mitt har jag fått från en felsub av LotR. Närmare bestämt denna: http://www.lustosa.net/fotr/Imagee15.jpg för jag tycker den är så rolig och klockren beskrivning på situationen som de befinner sig i xD Förlåt om det redan finns en sånhär tråd, jag har kollat igenom alla sidor men kan ha missat. 24 maj, 2010 11:24 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag har valt mitt för jag heter Li xD -tråkig-
dessutom ville jag inte vara moltena/moltie här också :o without something there is no nothing 24 maj, 2010 14:49 |
|
MattiasD
Elev |
Jag heter MattiasD för att jag heter Mattias Dahlberg och jag har noll fantasi.
24 maj, 2010 15:24 |
|
parkinson123
Elev |
jag valde parkinson123 för att pansy parkinson var den första jag tänkte på när jag registrerade mig xD
![]()
24 maj, 2010 15:37 |
|
Snövinge
Elev |
Jag valde Snövinge för att när jag registrerade mig hade jag precis läst en bok där det finns supercoola varelser med vingar. Jag var helt insnöad, och jag ville har ett namn som jag tyckte var vackert. Jag har hittat på det själv.
Boken var "På ödets vingar" av Julia Sandström, och varelserna med vingar heter kariter. En jätte bra bok! Rekomenderas! Länk till författarens blog: http://juliasandstrom.blogspot.com/ We are all wizards. Even Ron. 24 maj, 2010 16:47 |
|
Borttagen
|
För att Nessi är mitt nickname och jag och min pojkvän skulle laga tortelini så då böev det Nessilini...
24 maj, 2010 17:43 |
|
Oskan
Elev |
Valde Oskan, eftersom jag har läst Ismarkens Krona och Oskan var där en stor trollkarl...
"May the force be equal to mass times acceleration" 24 maj, 2010 18:11 |
|
cafeconleche
Elev |
För att jag heter så på fefo och på bilddagboken. Tror till och med att jag hette så på djur.nu och KPwebben när man hängde där xD haha! Fantasin är på topp!
Jämtnörd och Jägermeister! 24 maj, 2010 19:10 |
|
Salem
Lärare |
24 maj, 2010 19:17 |
|
Smuuli Tee
Elev |
Jag bara tog det första som kom upp i mitt huvud... Smuuli Tee är en gata i en mindre fin del av Tallinn som heter Lasnamäe, låter väldigt mycket som smuligt te... Smuuli är ett namn och Tee betyder gata.
but then again you were lost from the start 26 maj, 2010 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen