Hermione i Pojkarnas sovsal? o.o
Forum > Harry Potter > Hermione i Pojkarnas sovsal? o.o
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LilyLunaPotter
Elev |
HAHAH, märkte det typ, nu, Det visas Harry potter och hemligheternas kammare på trean, och ni vet när neville kommer till harry och berättar att någon har rotat i hans rum? Och dolders dagbok är borta? Då följer ju Ron, neville, och även HERMIONE in till pojkarnas sovsal.
Lol. ^w^ ![]()
8 jul, 2011 22:09 |
|
Borttagen
|
Jag vet (hihi tittar också på den nu, Aragog love)
8 jul, 2011 22:10 |
|
Ugglan
Elev |
8 jul, 2011 22:11 |
|
Katla
Elev |
Samma sak ^ Häxorna får gå in i trollkarlarnas, men trollkarlarna kan inte gå in i häxornas! That's the rules! ♏︎ 8 jul, 2011 22:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-07- 8 kl. 22:13
|
|
Hulda
Elev |
Är det inte så att tjejerna kan vara i killarnas sovsalar men inte tvärtom?
8 jul, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
De får inte gå in i varandras sovsalar
Hulda: E rätt så säker på att jag lästen nån gång att Hermione var e deras sovsal och Ron sa att hon inte får va' där. 8 jul, 2011 22:12
Detta inlägg ändrades senast 2011-07- 8 kl. 22:13
|
|
Ugglan
Elev |
8 jul, 2011 22:12 |
|
Borttagen
|
8 jul, 2011 22:13 |
|
Katla
Elev |
För att när Hogwarts grundades var häxor högre satta än trollkarlar!
♏︎ 8 jul, 2011 22:13 |
|
LilyLunaPotter
Elev |
8 jul, 2011 22:13 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen