Långhelg
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
dani
Elev |
Jag älskar verkligen långhelgerna och lov! Det enda som inte är så bra att jag får en vana att vakna framåt ett på dagen. Puhuhuhu.. Inte bra. (Har ställt klocka nu)
När vaknar ni när ni har lov? 15 maj, 2010 10:22 |
|
Owlie
Elev |
Jag vaknade nu
15 maj, 2010 10:24 |
|
Oskan
Elev |
Vid 10-tiden, vill inte sova bort hela dan, men vill ändå ligga och dra mig
"May the force be equal to mass times acceleration" 15 maj, 2010 10:36 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag brukar försöka gå upp runt 9, halv 10 vilket ändå är en extrem sovmorgon då jag går upp klockan 6 i vanliga fall
without something there is no nothing 15 maj, 2010 10:38 |
|
dani
Elev |
Skrivet av Li: Jag brukar försöka gå upp runt 9, halv 10 vilket ändå är en extrem sovmorgon då jag går upp klockan 6 i vanliga fall Haha, najs 15 maj, 2010 11:01 |
|
Li
Biträdande rektor |
Min kropp klarar inte sånt XD vaknar liksom automatiskt och vill inte somna om runt 9. suger lite ibland om man suttit uppe sent :o
without something there is no nothing 15 maj, 2010 11:05 |
|
dani
Elev |
Hahaha, ja, det förstår jag! Gick och lade mig halvtvå imorse, so I get your point...
15 maj, 2010 11:06 |
|
Li
Biträdande rektor |
Jag gick nog också och lade mig typ då tror jag :o det är dryyyygt. haha.
without something there is no nothing 15 maj, 2010 11:09 |
|
dani
Elev |
Hahah. Jaa! Men man satt liksom och lyssnade på musik mm.. Vad gör ni om kvällarna egentligen?
15 maj, 2010 14:50 |
|
xLord
Elev |
Det beror på vart jag är någonstans. Om jag har lov och är ute med båten, eller i min sommarstuga så går jag upp halv 8 8. För man kan ju inte missa en hel dag liksom bara för man lägger sig efter 12
Men om man är hemma är det väll kanske inte lika noga om man inte ska göra något så 10 kanske Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. 15 maj, 2010 14:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen