Hitta mig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
MattiasD
Elev |
Tro det eller ej men jag har faktiskt varit med i SVT.
Inte en gång utan två gånger. Om du inte tror mig har jag bevis Del 1 http://svtplay.se/v/1369464/oppet_arkiv/barnens_buss_1_-_till_paris Del 2 http://svtplay.se/v/1369461/oppet_arkiv/barnens_buss_2_-_till_spanien Facit finner du i del 2 vid ca 10:03 Gissade du rätt? 14 maj, 2010 19:12 |
|
Cyachi
Elev |
Orkade inte kolla igenom hela.
Har även jag varit med på svt (dock bara i några få sekunder). Gissa vem som är jag? http://svtplay.se/v/1958362/mangafestival_i_uppsala 14 maj, 2010 23:11 |
|
Li
Biträdande rektor |
Kan inte kolla just nu :o
men jag var med på tv 4 i vintras without something there is no nothing 15 maj, 2010 00:43 |
|
Faxi-chan
Elev |
Åh. Jag har bara synts i regionala nyheter och lokal-TV. Inte lika skillat. :[
15 maj, 2010 08:26 |
|
Cyachi
Elev |
Gissa gissa gissa?
15 maj, 2010 09:50 |
|
xLord
Elev |
Åh jag vill med på Uppcon!
Dock vågar jag inte gissa vem du är.. Ju mer man tänker, ju mer inser man att det inte finns något enkelt svar. 15 maj, 2010 15:07 |
|
Cyachi
Elev |
xLord Du borde verkligen gå, det är hur roligt somhelst!
Okej, det var tråkigt att ingen gissade. Så jag får väll berätta. xD Vid 00:29 ser ni typ en isbjörn, det är jag! 15 maj, 2010 16:17 |
|
Josefinpotter
Elev |
hehe
Gryffindor :D 20 okt, 2011 17:03 |
|
leumas vän
Elev |
Skrivet av Josefinpotter: hehe Ta INTE upp gamla trådar SNÄLLA. 20 okt, 2011 17:08 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen