Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE

Forum > Off Topic > VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE

1 2
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Inte riktigt okej mugglis. jag har ju jättetråkigt och allt. Och det regnar ute och jag fryser och jag vill hem till Stockholm igen och min syster har ätit upp alla bokstavskex! Hon är en liten tjuv >:c

without something there is no nothing

14 maj, 2010 11:31

MattiasD
Elev

Avatar


Det är ju tidigt de flesta sover nog. Jag är inaktiv för att jag sitter i muggarportalens andra chatt som jag "gjorde" för 1 min sedan. http://webchat.freenode.net/?channels=mugglarportalen

Den borde fungera för dig?

14 maj, 2010 11:35

Li
Biträdande rektor

Avatar


Klockan är ju halv 12 det är ju mitt på dagen nästan. Då ska man väl inte sova? :o

Oooh chatt!

without something there is no nothing

14 maj, 2010 11:36

MattiasD
Elev

Avatar


Testa chatten!

14 maj, 2010 11:37

Li
Biträdande rektor

Avatar


-testar-

without something there is no nothing

14 maj, 2010 11:39

MattiasD
Elev

Avatar


Du försvann? :O

14 maj, 2010 11:59

Li
Biträdande rektor

Avatar


Nej du försvann :o

without something there is no nothing

14 maj, 2010 12:04

MattiasD
Elev

Avatar


Skrivet av Li:
Nej du försvann :o
Ja, det var för att jag skulle testa om den var rosa när jag uppdaterade den. Sen kom jag tillbaka men då var du försvunnen.

14 maj, 2010 12:08

Li
Biträdande rektor

Avatar


Skrivet av MattiasD:
Skrivet av Li:
Nej du försvann :o
Ja, det var för att jag skulle testa om den var rosa när jag uppdaterade den. Sen kom jag tillbaka men då var du försvunnen.


aha :o jag trodde du lämnade mig. haha.

without something there is no nothing

14 maj, 2010 12:10

Cyachi
Elev

Avatar


Nu är det jag som dör av tristess istället. D:

15 maj, 2010 00:09

1 2

Forum > Off Topic > VARFÖR ÄR DET INGEN ONLINE

Du får inte svara på den här tråden.