Fred Weasley<3
Forum > Harry Potter > Fred Weasley<3
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
HedwigPotter
Elev |
SPOILER SPOILER SPOILER VARNIG FÖR ALLA ER SOM INTE LÄST SJUNDEBOKEN!
Jag sökte en massa info till min fanfic så att jag kunde få rätt åldrar på alla och kolla så att året stämde med mera och så kom jag fram till Tvillingarna Weasley så råkade jag trycka på Fred istället för George och såg Freds dödsdatum och hans leende ansikte på bilden och började storgråta. Någon mer som har reagerat på samma sätt över någon av karaktärernas död? Care to read? Things aren't always as they seem, Elizabeth Bennet 24 jun, 2011 23:04 |
|
superman
Elev |
Ja... många. Sirius, Dumbledores begravning, Dobby och många under kriget. Rowling skriver så jäkla bra, man lever sig verkligen in. Det kändes som alla dom var mina avlidna vänner när jag läste.
24 jun, 2011 23:08 |
|
HedwigPotter
Elev |
Skrivet av superman: Ja... många. Sirius, Dumbledores begravning, Dobby och många under kriget. Rowling skriver så jäkla bra, man lever sig verkligen in. Det kändes som alla dom var mina avlidna vänner när jag läste. Eller hur! Har läst böckerna otaliga gånger nu och jag gråter varje gång någon dör även om jag läst just den delen 400 ggr innan Care to read? Things aren't always as they seem, Elizabeth Bennet 24 jun, 2011 23:18 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av HedwigPotter: Skrivet av superman: Ja... många. Sirius, Dumbledores begravning, Dobby och många under kriget. Rowling skriver så jäkla bra, man lever sig verkligen in. Det kändes som alla dom var mina avlidna vänner när jag läste. Eller hur! Har läst böckerna otaliga gånger nu och jag gråter varje gång någon dör även om jag läst just den delen 400 ggr innan Jag vet ! Samma sak gäller mig "She's buying the stairway to heaven" 24 jun, 2011 23:34 |
|
adliitam
Elev |
ååååh vad jag mådde dåligt första gången jag läste slutet av deathly hallows , när man inte visste om harry levde :O
![]() ![]()
24 jun, 2011 23:34 |
|
HedwigPotter
Elev |
Skrivet av adliitam: ååååh vad jag mådde dåligt första gången jag läste slutet av deathly hallows , när man inte visste om harry levde :O Jag med tårarna bra rann då! Care to read? Things aren't always as they seem, Elizabeth Bennet 24 jun, 2011 23:35 |
|
MayoGryffindor
Elev |
Skrivet av HedwigPotter: Skrivet av adliitam: ååååh vad jag mådde dåligt första gången jag läste slutet av deathly hallows , när man inte visste om harry levde :O Jag med tårarna bra rann då! Ush, det kändes som att hjärtat slets sönder. Inte bara på den delen utan hela slutet. Mådde illa och hade ont i magen. Nästan lite överdrivet. Tårarna bara rann, hejdlöst ner för kinderna, för varje ny rad jag läste. Det var hemskt. Men ändå är det ju de händelserna som bidrar mycket till att göra boken. "She's buying the stairway to heaven" 25 jun, 2011 00:18 |
|
Racelly
Elev |
jag storgrät när Sirius dog. Jag bara slängde iväg boken och började storgråta på sängen. jag blev LEDSEN
You don't have to call me sir, professor 25 jun, 2011 01:01 |
|
HedwigPotter
Elev |
Skrivet av Racelly: jag storgrät när Sirius dog. Jag bara slängde iväg boken och började storgråta på sängen. jag blev LEDSEN Gjorde ungefär likadant men jag lade boken i frysen... Ehm ja det låter konstigt men när jag blir rädd eller ledsen så stoppar jag boken i frysen för då känner jag mig skyddad. Så jag stoppade boken i frysen och låg sedan och grät i soffan. Care to read? Things aren't always as they seem, Elizabeth Bennet 25 jun, 2011 01:06 |
|
Racelly
Elev |
ehh.. ookeej.. aah, s'pose att det inte är allt för konstigt, själv har jag också några knäppa idéer om hur man kan känna sig skyddad
You don't have to call me sir, professor 25 jun, 2011 01:10 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen