Hur gammal var du när du såg Harry ...
Forum > Harry Potter > Hur gammal var du när du såg Harry ...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Hur gammal var du när du såg Harry Potter och den vise sten?
Alltså hur gammal vad du när du så den första Harry Potter filmen? Jag var runt sju om jag minns rätt. 20 jun, 2011 14:32 |
|
Danzi
Elev |
20 jun, 2011 14:44 |
|
Grace
Elev |
Jag gick nog också i ettan
All people smile in the same language <3 20 jun, 2011 14:45 |
|
si_tonks
Elev |
jag var typ 4-5 men jag fattade ingen ting för vi hade spelat in så det var på engelska med svensk text hihi
![]()
20 jun, 2011 14:45 |
|
Katla
Elev |
Var sju-åtta år, då jag hade läst första, andra och höll på att läsa tredje boken! Jag kan inte förstå hur det skulle vara att se filmen före man läst boken, eftersom jag aldrig fick uppleva det....
Och jag såg den INTE dubbat! Gud vad jag hatar dubbat, och det gjorde jag redan då. ♏︎ 20 jun, 2011 14:45 |
|
Borttagen
|
Jag såg filmen för två år sen första gången. TVÅ ÅR SEN!! Jag var elva då, hade inte sett läst böckena ännu och fattade inget!
Jo, en sak fattade jag: jag måste läsa böckerna! (Jag fattade rätt lite för jag var hos en kompis som sett den "hundra" gånger, så han spolade mest fram och tillbaka...) 20 jun, 2011 14:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av si_tonks: jag var typ 4-5 men jag fattade ingen ting för vi hade spelat in så det var på engelska med svensk text hihi Hihi. jag såg den hos en kompis som hade filmen. med svenskt tal, så jag förstod ganska mycket. Men jag erkänner, det är bättre att kolla på dom med engelskt tal. 20 jun, 2011 14:56 |
|
Borttagen
|
När jag var fyra. Jag skrek när jag såg hundarna.
20 jun, 2011 15:00 |
|
adliitam
Elev |
20 jun, 2011 15:05 |
|
Alicia
Elev |
7 eller 6 men såg den med min familj och dom ville se på den på engelska så jag fatta nästan inget. Jag frågade hela tiden vad dom sa
____________________________________________ Hedwig ♥
20 jun, 2011 15:07 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen