Ginny Weasley
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Kära dagboken. Idag ska breven ifrån Hogwarts komma. Men jag vill inte tillbaka. Sen Draco Malfoy började här har allt gått i kras.
Fast det är tur att jag har Percy, George, Fred, Ron, Harry och Hermione. Oj jag glömde Annika. Min bästa vän. Jag kan inte fatta att det har gått 3 år sedan jag börjat på Hogwarts. Det känns som det var igår. Jag och Annika har redan börjat busa. hahaha. Vi kommer att bli som Fred och George nu ju.. Stackars lärare. Måste gå. Ska äta frukost och läsa brevet och sedan packa och åka till Diagongränden... 18 jun, 2011 00:45 |
|
Knizzlare
Elev |
18 jun, 2011 00:58 |
|
EMELESEL
Elev |
Du kanske inte visste det. Men man ska skriva lite grejer innan man börjar med en fanficion eller liknande. Kolla i tråden " Regler för fanficion"
19 jun, 2011 14:02 |
|
mollylisa
Elev |
låter spännande
jag bevakar tråden 2 dec, 2012 19:38 |
|
lunas_claw
Elev |
BRA
"Mistletoe," said Luna dreamily, pointing at a large clump of white berries placed almost over Harry's head. He jumped out from under it. "Good thinking," said Luna seriously. "It's often infested with nargles."- Luna lovegood<3 2 dec, 2012 20:03 |
|
ginny 23
Elev |
4 dec, 2012 13:16 |
Forum > Fanfiction > Ginny Weasley
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen