Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Hej fålket

Forum > Off Topic > Hej fålket

1 2 3
Användare Inlägg
James hetfielD
Elev

Avatar


Det är jag som är james. yeeeah.

Suck it!! yeeeeeah.

6 maj, 2010 22:17

MattiasD
Elev

Avatar


Välkommen!

6 maj, 2010 22:21

James hetfielD
Elev

Avatar


Tackar tackar! Att få känna sig välkommen är det viktiga, nothing else matters!

Suck it!! yeeeeeah.

6 maj, 2010 22:26

Borttagen

Avatar


hejsan hejsan

6 maj, 2010 22:29

James hetfielD
Elev

Avatar


Hejhej Nessi!

Suck it!! yeeeeeah.

6 maj, 2010 22:33

Li
Biträdande rektor

Avatar


Hej!

without something there is no nothing

6 maj, 2010 22:36

James hetfielD
Elev

Avatar


Hej Li! med rosa text

Suck it!! yeeeeeah.

6 maj, 2010 22:45

Borttagen

Avatar


Jag förklarar just nu för en vän i Österrike att vi i Sverige faktiskt var vikingar en gång i tiden XD Samt att jag förklarar hela grejen med runstenar. Silket torsdagsnöje va

6 maj, 2010 22:45

James hetfielD
Elev

Avatar


Finns inget roligare! haha x) går man in på omegle kan man få nöjet att förklara lite vadsomhelst, lite hur man vill om man så vill, för någon. jag kanske skulle ta och göra det? :p

Suck it!! yeeeeeah.

6 maj, 2010 22:59

Kintsugi
Prefekt

Avatar


HEJ! Läget? wiiiiie, jag kallas för Vickan av majoriteten.

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

6 maj, 2010 23:13

1 2 3

Forum > Off Topic > Hej fålket

Du får inte svara på den här tråden.