Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Allergier

Forum > Off Topic > Allergier

1 2 3 ... 7 8 9
Användare Inlägg
superman
Elev

Avatar


Det här kanske inte blir någon jätterolig tråd eller så, men jag är intresserad - vilka allergier besitter ni här på mugglis?

Själv är jag lite allergisk mot mjölkprotein, så jag dricker inte mjölk speciellt ofta. Däremot kan jag äta saker som innehåller det.
Jag har utvecklat nickelallergi på senaste tiden, vilket är rätt synd för nu kan jag inte köpa billiga smycken.
Och det som är jobbigast - pälsdjur. Det suger verkligen. Men jag brukar vara med djur rätt ofta ändå...

12 jun, 2011 21:23

LoveIsThis
Elev

Avatar


Nej har faktiskt inga allergier,men när jag var liten önskade jag att jag var allergisk mot lök

"Don't worry,you're as sane as I am"

12 jun, 2011 21:26

superman
Elev

Avatar


Skrivet av LoveIsThis:
Nej har faktiskt inga allergier,men när jag var liten önskade jag att jag var allergisk mot lök

HAHAHA, va?

12 jun, 2011 21:26

Borttagen

Avatar


Är troligen allergisk mot björkpollen, men inget annat.

12 jun, 2011 21:26

Elley
Elev

Avatar


Är pollen allergiker och tål inte konserverings medlet i nyponsoppa x)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_lbvhvsNl4u1qap66jo1_500.gif http://nouw.com/ellenfelixson/

12 jun, 2011 21:27

superman
Elev

Avatar


Pollen måste verkligen var jobbigt...

12 jun, 2011 21:31

Salazar1
Elev

Avatar


http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=3210 Finns redan men den är dock väääääldigt gammal

Slytherin Pride

12 jun, 2011 21:33

Fot
Elev

Avatar


Tycker det verkar jobbigast att vara pollen- och/eller laktosintolerant därför att:

- Pollen går inte att undvika
- Laktos finns i så många produkter som man brukar äta och jag är galen i mjölk

12 jun, 2011 21:34

superman
Elev

Avatar


Skrivet av Salazar1:
http://www.mugglarportalen.se/forum.php#forum.php?topic=3210 Finns redan men den är dock väääääldigt gammal

Ojdå, sökte men det var ju lite felstavat så den kom inte upp...

Men någon prefekt får väl låsa då!

12 jun, 2011 21:35

Borttagen

Avatar


Jag är tydligen allergisk mot solsken. Har fått soleksem efter väldigt lite tid utomhus i år. Har aldrig hänt förr Och så kan jag ha blivit lite överkänslig mot katt. Men ingenting allvarligt.

När jag var liten ville jag dock vara allergisk mot fisk. Inte längre däremot.

12 jun, 2011 21:46

1 2 3 ... 7 8 9

Forum > Off Topic > Allergier

Du får inte svara på den här tråden.