Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

[LÅST] Ny Hufflepuff medlem

Forum > Off Topic > Ny Hufflepuff medlem

Användare Inlägg
Spellmaster
Elev

Avatar


Efetrsom ingen verkar vara aktiv just nu presenterar jag mig själv: Hej.

Då var vi klara med formaliteterna. Jag beskriver mig själv som rolig, målmedveten och någorlunda begåvad. Jag är (Antagligen) under 15 när ni läser det här. (Det får vi verkligen hoppas.) Jag går ofta under nicket, aliaset (Ali-Aset?) ZOOK.

28 mar, 2008 20:45

Detta inlägg ändrades senast 2008-05-18 kl. 19:03
Antal ändringar: 2

Erfa
Rektor

Avatar


Aha... välkommen! Den här sidan har varit lite död ett tag ja... jag började jobba på uppgraderingen till Kusinfilm, när den blev klar glömde jag liksom bort den här.

5 apr, 2008 09:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Salle:
Första tråden i Off Topic forumet :O

Vad onödigt att ta upp en så gammal tråd!

30 okt, 2011 13:11

Salle
Elev

Avatar


Okej det kanske var onödigt.....

ska radera

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fshereenjenkins.tumblr.com%2Fpost%2F89413095370%2Fsnapchat-me-shereenjenkinshttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F38.media.tumblr.com%2F387299dfe97d4abfd2328a6e96aa096f%2Ftumblr_n0cskn6G6Y1r0kozho1_500.gif

30 okt, 2011 13:24

Forum > Off Topic > Ny Hufflepuff medlem

Du får inte svara på den här tråden.