Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

Tillbaka i tiden [SV]

Forum > Fanfiction > Tillbaka i tiden [SV]

Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Titel: Tillbaka i tiden
Språk: Svenska
Rating: G

Beskriving: Bella och Geogege ska åka till Hogwarts men dödätare kommer...

9 jun, 2011 16:02

professorpersson
Elev

Avatar


Låter lite intressant ^^

"Maybe we are mad. But if this is madness, I'm happily a part of it" - Annie

9 jun, 2011 16:13

Borttagen

Avatar


Kapitel 1


Bella och Geogre springer och hoppar på tåget. Det kollar ut genom fönsretna och Bella gäspar." OM du inte hade behövt tagit de sturmperna hade vi sluppit stressa" Sa Bella utan att ta ett stopp." Ska du säga!" Säger geogre och tar fram sin kortlek.




-Kan vi spela?
-Såklart den som vinner får Harry i chokladkort. Geogre nickade. Han kisade ut genom fönsret och tyckte att han såg något svart. Men han skakar på huvudet och just då börjar tåget skaka...

9 jun, 2011 16:17

professorpersson
Elev

Avatar


Spännande

"Maybe we are mad. But if this is madness, I'm happily a part of it" - Annie

9 jun, 2011 16:18

Borttagen

Avatar


Jag vet!

9 jun, 2011 16:18

mollylisa
Elev

Avatar


låter spännande

2 dec, 2012 19:36

Forum > Fanfiction > Tillbaka i tiden [SV]

Du får inte svara på den här tråden.