Monolog, mitt gymnasiearbete
Forum > Off Topic > Monolog, mitt gymnasiearbete
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Samila.
Elev |
Hej! Finns det någon gullig själ där ute som vill läsa min monolog i gymnasiearbete och ge mig lite feedback?
10 mar, 2016 23:17 |
|
Borttagen
|
Jag kan läsa!
11 mar, 2016 07:11 |
|
Samila.
Elev |
Vad snällt! Jag ugglar den till dig
11 mar, 2016 08:29 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen